joi, 6 februarie 2014

felul ipocrit de a se purta al părinților

1. Taică-meo nu a citit niciodată "Atracție" (știți, roman scris de mine, publicat, etc), pentru că a zis că nu-i place. Bun, n-am nimic împotrivă, dar de fiecare, de absolut fiecare dată când dă de cineva din familie sau i se dă posibilitatea s-o facă, indiferent de unde ar fi, începe să se laude cu cartea mea. Nu-mi place asta, nu-mi place cum începe să spună că eu am făcut și am dres, când el de fapt nu consideră asta, ci doar vrea să se dea mare în fața altora. Adică una spune în fața mea, alta în fața altora. Și dacă ar fi să citească requiem (ce scriu acum), probabil m-ar dezmoșteni. Deci, din acest motiv, tre' să strâng bani on my own.

2. Maică-mea, când sunt si alte persoane, una din două: ori zice că nu sunt bună de nimic, ori o dă pe partea cealaltă și zice că lasă, știu eu că poți să faci, și alte căcaturi existențiale care sună de parcă ar fi cea mai mare mincinoasă din lume.

M.

Niciun comentariu:

Faceți căutări pe acest blog