joi, 6 februarie 2014

rezumat

Poate sunt eu prea obosită, dar în momentul ăsta orice mă scoate din sărite. Mai ales că mi-am făcut niște suc de mere și trebuie să spăl storcătorul (cel mai enervant lucru de spalat ever).
One more exam to go and finally, tomorrow I'm gonna sleep... for 3 days and 3 nights, just like in fairytales...
Și mă gândesc că tre' să merg acasă și Craiova mă deprimă. Azi mulți vorbeau despre cum or să se ducă acasă și ce fericiți sunt, iar eu mă gândeam că partea bună în a merge acasă e că nu mai trebuie să-mi spăl vasele singură și nici să gătesc (urăsc să spăl vasele și să gătesc, deci I'm looking forward to be rich and hire a cook & buy a washing dishes machine), iar partea proastă e că maică-mea și taică-meo sunt niște persoane prea băgărețe și nu știu ce e aia intimitate (acum vreo săptămână, maică-mea era aici, în Buc. și m-a trezit la 7 dimineața că... așa ar trebui să mă trezesc. are you crazy, woman?!) și probabil o să ne ciondănim din lucruri minore și eu o să îmi fac bagajul, îmi iau toate hainele de vară (chiar dacă nu e cald, măcar pot să visez, nu?) și o să vin înapoi în Buc.

M.

Niciun comentariu:

Faceți căutări pe acest blog