miercuri, 5 februarie 2014

pentru că m-am plictisit

Azi am făcut curat. Am spălat vasele. Am dat cu aspiratorul. Am făcut patul.

Pentru că nu mai aveam chef de învățat. Oricum nu mai sunt în stare de nimic. Am obosit. 15 examene într-o sesiune înseamnă inumanitate. Și aproape zilnice.

Și măcar de-o să fac ceva cu vreun lucru din care sunt torturată acum. Profă n-o să fiu niciodată. Prefer să mor de foame decât să intru în învățământ. Nu de alta, dar învățământul din Ro. e de rahat. Și universitațile la fel. Și mă bucur că nu am rămas în Craiova, că pun pariu c-ar fi fost un căcat mai mare ca-n liceu.

Aș mânca măsline verzi, acre și sărate.

Și vreau să vină vara, sau cel puțin să fie cald. Vreau rochii, vreau H&M, vreau niște boxe uriașe cu care să-mi terifiez vecinii care se apucă să spargă pereți la 7:30 dimineața.

Azi am poftă de Cola. N-am mai băut de-aproape 2 luni.

Azi vreau KFC și McDonald's și eventual niște vin roșu, chiar dacă nu merge cu prostiile alea.

Vreau să fac fotografii, că n-am mai făcut de-o viață.

Vreau o pisică, sau un animăluț. Ceva pufos și mic. Nu cățel. Nici hamster. Nici iepure.


M.

Niciun comentariu:

Faceți căutări pe acest blog