vineri, 27 decembrie 2013

de revelion mă sinucid

Nu, stați calmi, nu vorbesc serios, dar ar fi cam noaptea cea mai tare în care să faci asta. Și ar fi cel mai bun răspuns la întrebare. Destul de neobisnuit încât cineva ar putea zice chiar "mișto".
M-am săturat de întrebarea asta "ce faci de revelion?"
Nu vreau să fac nimic. Nu club. Nu la cineva. Nu cu tine. Nu. Nu vreau, pentru că nu sunt fericită făcând ceva din ce oamenii tot spun că fac de revelion.
Așa că de Revelion ori stau acasă și scriu, ori mă duc la țară și scriu, ori mă duc la București și scriu. Ultima variantă are șansele cele mai slabe, pentru că după trebuie sa mă întorc în Craiova.

E trist. Știu.

Miku

2 comentarii:

Axi spunea...

"De Revelion mă sinucid", hm...ar fi un titlu interesant pentru o carte. :))

MikuMyuuki spunea...

Axyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy >:D< Te-ai intooooors! :D

Da, ai dreptate tu:))

Faceți căutări pe acest blog