vineri, 27 decembrie 2013

ce am învățat azi

Azi am învățat că am o personalitate bipolară. Dacă vă interesează, găsiți detalii la acest link.
M-am mai gândit la acest lucru, dar mă gândeam că e de vină schimbarea mai întâi a pubertății, apoi a adolescenței, apoi a tinereții. Desigur, și acestea sunt parte din proces, dar personalitatea/tulburarea bipolară e mai mult de atât.
Am înțeles de ce la 21:18 scriu că mă voi sinucide, pentru ca la 23:01 să am o explozie de idei despre o poveste de dragoste și aproape că dansez de bucurie.
Am înțeles și că nu trebuie să mă las condusă de extreme dar zodia mea (Gemeni, zodie duală) face lucrurile și mai greu de manipulat.


"Pacientii cu tulburari bipolare, insa, se confrunta cu episoade de intensitate extrema: de la disperare la sentimente de grandomanie nu este decat un pas, in cazul lor. Chiar si numele bolii sugereaza 2 extreme- cei 2 poli opusi ai starii pacientului (bucurie euforica si tristete marcanta).
Majoritatea pacientilor sunt diagnosticati cu tulburare bipolara in jurul varstei de 20 de ani. Numarul cazurilor este relativ crescut 0,5- 0,8% din populatia generala sunt afectati." (sursa în linkul de mai sus)


Miku

Niciun comentariu:

Faceți căutări pe acest blog