vineri, 27 decembrie 2013

nu ne place mă, nu ne place și gata, ce atâta minciună

Dear Screamers,

Când a fost ultima oară când v-ați dorit o carte mult de tot? Eu văd că dau înapoi și sunt pe cale să reajung la ce am fost, aka să citesc mai des așa. Văd că-mi place să citesc doar când stau departe de facultatea de Litere. Cât mai departe de ea. Piei, Satană!!!

O.K., m-a luat valul, dar uite că am găsit o carte pe care vreau să o cumpăr cât mai repde și nu știu de unde. Desigur, ea se găsește pe net, dar oare există și în librării, aka Diverta? O vreau azi, acum, aici. Mallul din Craiova, dacă ați mai pomenit așa ceva, nu are librărie și nici McDonald's. Cum să fie mă așa ceva? Cum se suportă ăștia fără o librărie, măcar una mică mă, pricăjită, dar librărie să fie, să zicem și noi că ne place cultura. Nu de alta, dar s-ar putea ca unora, vai de mama lor, chiar să le placă să citească. Da, desigur, aceia sunt rari, ba chiar pe care de dispariție, niște ciudățenii ale societății, dar dacă ei încă își mai fac veacul pe-aici, de ce să nu le dăm mă și lor o fărâmă de bucurie?

Da' ce băăă, nici de prefăcut nu ne mai prefacem. Ce atâta prefăcătorie? Dăm cărțile pe față. Nu ne place cultura și pace.

Semnat,
Miku

P.S. cartea pe care o vreau e "Cimitirul" de Teleșpan

Niciun comentariu:

Faceți căutări pe acest blog