joi, 12 septembrie 2013

manga pe kindle

Nu știu, chiar nu știu cum am putut să am capul atât de sec încât să nu mă prind până acum de asta. Poți să citești manga pe Kindle. Abia seara trecută, după un timp destul de îndelungat pe care l-am petrecut privind pe pereți pentru că nu puteam să dorm din cauza răcelii (care mă face să am nasul înfundat și gâtul atât de usturător, de parcă m-aș fi scărpinat cu un cuțit), mi-am adus aminte de Death Note (am revăzut și filmele) și m-am întrebat cum o să îmi cumpăr eu cărțile astea (care sunt vreo 13) mai repede. Răspunsul era ceva de genul: nu ți-ai mai cumpărat nici-un fel de carte (thanks to BlueH I have Kindle and I can read almost everything there) de mai bine de 2 ani, chiar crezi că vei da 400 lei pe câteva cărți manga? Nu sunt chiar atât de disperată să le citesc, deci nu, nu aș da atâția bani pe ele. Prin urmare, rămânea opțiunea de a citi online. Cititul online nu îmi place, îmi obosesc ochii ușor, e incomod (nu pot să stau cu laptopul în brațe ore întregi) și deloc practic (nu pot să citesc în autobuz/tren/metrou
etc).Apoi a venit ideea salvatoare: downloadează cărțile! Eiiiii, cap sec, de ce nu te-ai gândit la asta de la început? Am găsit ușor toate cele 13 cărți, exact aceeași serie din care Red îmi adusese primul volum (Death Note are 2 serii diferite - fiecare cu mai multe ediții - , una mai scurtă, alta mai lungă; în varianta a 2-a, povestea e rescrisă, iar stilul desenelor diferă). Problema era că ce am downloadat eu era sub formă de jpg, deci ~ 200 imagini/pagini pentru un volum. Le-am pus în Word, am transformat în PDF, apoi (prin Calibre) în format mobi și pam pam pammmm manga pe Kindle. Acum că am descoperit și eu America, o să citesc toată manga pe care mi-am dorit-o vreodată :)). <3

- M.

Niciun comentariu:

Faceți căutări pe acest blog