miercuri, 11 septembrie 2013

le Miku merge la bancă

Să vă mai povestesc încă o întâmplare quite funny de la bancă, în legătură cu vârsta, look-ul și înălțimea mea.
Merg eu azi la banca X, zic că vreau să-mi deschid un cont, vreau card, toate cele. Se uită lucrătoarea-care-lucrează-la-banca-X la mine și zice:
"Da' câți ani ai?!"
"Doar 19", zic.
Rămâne câteva secunde cu vorbele în aer, se uită lung la mine, timp în care eu mă mușcam de buze ca să nu râd.
"O.K. ... dați-mi un act de identitate...", zice văzând că eu încă rămân acolo
Caut în rucsac, scot portofelul, caut în portofel, nu găsesc buletinul. Portofelul are o mie de buzunărașe, eu îl țineam de obicei într-unul special, cu fermoar (dacă nu am ce bani să țin banii acolo, măcar buletinul...:]]). Mai caut, caut, caut, apoi îl găsesc, i-l întind, se uită la el, face iar ochii mari și începe să meșterească prin calculator pentru a-mi deschide într-un final afurisitul de cont în bancă. Și pot într-un final să-mi cumpăr ștrampii aceia magnifici cu print de pisică! :))

- M.

4 comentarii:

roxx spunea...

de unde iei ştrampii ăia?

MikuMyuuki spunea...

eBay.com

Ramona spunea...

serios, ti-ai deschis cont doar pt a cumpara aia? :D daca faci comanda vreau si eu o pereche :D

MikuMyuuki spunea...

:))Nu chiar... mai am cate ceva in minte. :))
Okey, o s-o fac imediat ce obtin niste bani:))

Faceți căutări pe acest blog