vineri, 28 decembrie 2012

[leapșă] God shave the queen!


Leapșă suuuuper drăguță de la Axy. Mulțumeeesc! >:D<
Merge către Arina, Diana, Ramona, Roxana.

1. Trei lucruri pe care le faci zilnic (fara spalat, baut apa etc.)
- îmi verific e-mailul, wattpadul, blogul plus blogurile alea cinci pe care le-am mențional mai sus ^
- o duzină de fotografii
- citesc

2. Trei lucruri pe care le faci pentru a scăpa de stres:
- beau un pahar de alcool apoi scriu chestii filosofice :))
- mă joc cu hamsterița
- țip, plâng, mă uit la seriale coreene pline de vieți perfecte sau la filme coreene care se termină cu moartea multor personaje

3. Trei lucruri pe care le faci doar pentru că e nevoie:
- merg la școală
- dorm noaptea [adică ar fi mai mișto să dormim ziua :D]
- mă prefac că ador copiii

4. Trei lucruri de care nu te-ai putea despărți:
- aparat foto, Kindle, laptop, internet, mp3 player, căști, telefon (asta e o categorie)
- hamsterița mea, plus cei care îi vor urma
- familie + încă 2 [poate chiar 5] persoane

5. Trei replici care te-au ajutat să mergi mai departe:
< Ești foarte bună la poezie, chiar dacă în proză eșuezi. > - diriga
< Lasă că știe ea ce face! > - uneori mama, alteori tata; apoi se contrazic singuri și zic că nu fac nimic; dar e în regulă, mă menține în formă încrederea lor mascată :))
< Bravo, primii tăi bani munciți! > soră-mea

6. Trei persoane care te inspiră:
- diriga – cu toate că nu suntem deloc în relații bune, mă uimește cultura ei
- dacă noaptea ar fi o persoană, atunci aș menționao aici
- Bill Kaulitz din Tokio Hotel [e muza mea încă din 2006; imaginea lui e prezentă într-o oarecare măsură și în Brian din Atracție]

7. Trei dorințe pe care vrei să le îndeplinești :
- să vizitez Belgia, Coreea și Japonia
- să am un aparat foto profi, le detest pe astea micuțe
- să merg la niște concerte ale lui Perfume, Sistar și Tokio Hotel

8. Trei sfaturi pe care i le-ai da unei persoane îndrăgostite:
< Visul se termină înaite de primul sărut. Ce urmează e propria ta alegere. >
< Inima și creierul sunt organe. Sufletul e ceea ce numim “inimă” și rațiunea e ceea ce numim creier. Ele nu coabitează. Ori te lași condus de una, ori de alta. >
< Bucură-te de inimiarele care plutesc în jurul tău. Chiar dacă relația va fi de-o viață, ele vor dispărea rând pe rând. Ca neuronii. >

9. Trei lucruri pe care i le-ai spune unei persoane ce vrea să se sinucidă:
< Știi, și eu cred că mă voi sinucide într-o zi. Te înțeleg într-o măsură oarecare. Îmi va fi dor de tine. >
< Peste un timp nu-și va mai aduce nimeni aminte de tine, dar asta e valabil în cazul oricărei morți. Hai să bem o cafea și să analizăm punctele pro și contra sinuciderii tale. >
< Asta e muncă grea, măi. Ți-ai făcut bagajul pentru lumea de dincolo? >

10. Trei lucruri pe care vrei să le spui, așa, ca pentru sfârșit:
< Drăguuuuță leapșă! >
< Nu vă sinucideți! ...decât dacă vreți voi neapărat. >
< God shave the queen! >

2 comentarii:

Axi spunea...

< Nu vă sinucideți! ...decât dacă vreți voi neapărat. > - I don`t know why, but I lol-ed so hard. =)) Adica...suna atat de sec, gen: "Stii...sa nu te sinucizi. Da`...daca vrei neaparat, n-ai decat!"

MikuMyuuki spunea...

=))))))
exact=))))

Faceți căutări pe acest blog