luni, 3 octombrie 2011

A doua ora de japoneza

Sambata, desi racita, m-am dus la cea de-a doua ora de japoneza. Nu puteam sa o ratez, evident. Am ajuns cu 5 minute mai tarziu, pentru ca tramvaiele se misca in weekend in reluare. Iar vatmanul statea si manca seminte. [ro-ma-ni-a suck]
Ei bine, in cea de-a doua ora am invatat 33 de caractere hiragana. Pana acum am ajuns la 46. Acestea sunt cele principale, dupa care urmeaza sa facem combinatii pentru a le putea retine bine si, profu` a zis ca data viitoare facem Povestea celor 3 purcelusi, prima carte facuta in japonia la scoala. [din cate imi amintesc]
Ei bine, sunt chiar entuziasmata.

Mai jos sunt caracterele invatate:

se  so
せ   
ta  chi  tsu  te  to
 た        
na  ni  nu  ne  no
        
ha  hi  fu  he  ho
        
ma mi mu me mo
          
ya  yu  yo
  
ra ri ru re ro
    
wa wo
わ   
n

Enjoy the orient,
`miku

Niciun comentariu:

Faceți căutări pe acest blog