luni, 3 octombrie 2011

Cea mai citita postare

Cum nici azi nu m-am dus la scoala, mi-am petrecut cateva ore ale diminetii citind din Jurnalele Vampirilor - Intoarcerea: Suflete Umbra vreo 6 capitole si inregistrandu-ma in diverse concursuri online; apoi am mancat in fata T.V.ului, iar acum voiam sa ma apuc de o noua poveste.
Uitandu-ma prin statisticile blogului, am observat ca cea mai accesata postare este "Cerul e infinit, si la fel sunt si eu in cautarea mea..." . Probabil titlul e de vina, pentru ca practic e o poveste pe care am scris-o in jur de ora 3 dimineata si sincer nu prea eram logica. De atunci nu am mai recitit-o, pentru ca nu-mi place sa-mi recitesc creatiile. De-asta multe dintre ele au greseli.
Postarile ce o urmeaza dupa numarul de vizualizari sunt "Aproape casatoriti de Jane Costello", "Concurs LIBRIS" si, ceea ce m-a uimit pe mine, "Singur pe lume de Hector Malot". Adevarul e ca in fiecare zi, aceasta postare este accesata, fapt ce m-a...uimit oarecum, pentru ca este o carte tare veche si nu cred ca i se face o prea mare publicitate. Deci inca o data vedem cum lucrurile bune vin in doze autentice.

Enjoy and relax,
`miku

Niciun comentariu:

Faceți căutări pe acest blog