luni, 3 octombrie 2011

Doua lucruri bune-rele

In primul rand, un banc putin cam...dar doar putin, macabru.

"Consiliul local al orasului observa ca cel mai tare avocat din oras nu facuse niciodata o donatie in scop de caritate. Pentru a-l convinge sa o faca, primarul il chema la el in birou:
- Domnule avocat, am observat ca veniturile dumneavoastra anuale se ridica la peste 1.000.000 de dolari. Cu toate acestea, niciodata nu ati facut vreo donatie comunitatii...
- Daca tot ati cautat informatii despre mine, nu ati observat ca mama mea este bolnava, iar medicamentele de care are nevoie depasesc de cateva ori veniturile ei?
- Nu... raspunse primarul jenat.
- In al doilea rand, fratele meu, veteran de razboi, este condamnat intr-un scaun cu rotile si este orb.
Primarul incepu sa-si ceara scuze, dar fu intrerupt:
- In plus, sora mea a murit intr-un accident lasand orfani trei copii.
Umilit, primarul:
- Nu stiam, ma iertati...
Insa avocatul continua:
- Nu vad de ce v-as da dumneavoastra bani, daca nu le dau nici lor... "

In al doilea rand, un post de pe blogul Oanei Stoica Mujea. Sincer, dati un click si cititi tot. Este parerea directa a unui artist, a unui scriitor roman despre visul de a publica in Romania. Sincer, sunt de acord cu ea. Numai ca noi nu prea avem ocazia de a publica in Anglia.
Ne mai trebuie si putin noroc...

"Evident că în fiecare zi se ridică un grup care se crede mai presus de orice şi oricine. Şi, evident, se întreabă de ce a ieşit Băsescu preşedinte. Să zicem că din cauza „intelectualilor” care l-au susţinut. Evident că în fiecare zi îmi dau seama, vorba colegului meu – şi nu-i dau numele – că n-are sens să mai scriu pentru ţara asta. Îmi e o scârbă teribilă. Atât de scârbă că-mi vine să-i dau foc.
Lumea asta nu pricepe nimic. Nici nu vrea. Tot ce pot ei face e să fie acizi că e la modă. Păi să fie. Din partea mea n-au decât. Să fie acizi cât or vrea. Eu public în Anglia, zău că n-am nevoie de reclamă în România. Vi s-a părut vouă că aş avea?
Să le spun, totuşi, prietenilor mei, că până în 2013 vor avea surpriza..." cititi mai mult

Niciun comentariu:

Faceți căutări pe acest blog