duminică, 28 august 2011

To be or not to be

Dacă tot am început, hai să continuăm. Pe blogul Andreei am găsit o leapșă despre 10 activități care te fac fericit. Să vedem.



1. A asculta muzică tare. Am o plăcere toxică de a asculta muzică dată foarte tare.


2. Bicicleta. Aș putea merge oricat, pur și simplu o ador.

3. Călătoriile. Ador să merg cu trenul.

4. Designul. Mi-aș dorii să fiu designer interior


5. Lectura. Citesc tot ce mă atrage. 


6. Cumpărăturile. Ceva mai diferit, stau într-o librarie cateva ore pană îmi găsesc cărțile potrivite.


7. Somnul. Dorm...mult.

8. Japonia. Cred că-i destinatia mea finală. Ador tot ce ține de traditia lor,  dar și de modernism. 

9. A scrie. Scriu cand am ceva de spus și cand mi-aș dorii să schimb ceva. 

10. Serialele coreene.

Niciun comentariu:

Faceți căutări pe acest blog