luni, 29 august 2011

100 posturi :)

A 100-a postare pe blog in cele 6 luni de cand am creat blogul. Desi la inceput Blogspotul mi se parea cam complicat, acum mi se pare mai complex. Are mult mai multe optiuni decat Wordpress-ul, e clar.
Ei bine, sper si cred ca voi posta mult mai des de acum incolo, sper sa va placa articolele, sper sa mai organizez concursuri si sper sa va lasati parerile pe aici.
Ei bine, cu aceasta ocazie as vrea sa spun ca m-am apucat de un nou roman, dar care parca nu mi se pare destul de intrigant. Postarea cu numarul 101 va fi cu ceea ce am scris pana acum la el, astept parerile voastre, sincer, am nevoie de orice indrumare.
De asemenea, va multumesc pentru interesul de pana acum pentru cartea "Atractie", despre care puteti afla mai multe chiar aici.
Daca scrieti, orice, poezii, recenzii, povestioare, va astept cu un e-mail la adresa e.lenacostea@yahoo.com si le puteti avea publicate pe acest blog, evident, cu numele vostru langa ele, frumos aranjat.

`miku

Niciun comentariu:

Faceți căutări pe acest blog