duminică, 28 august 2011

Ecstasy

Imi plac testele de personalitate, intotdeauna mi-au placut. Cu fiecare vad lucruri care in mod normal nu mi s-ar parea evidente, de aceea m-am decis sa preiau o leapșă [LEÁPȘĂ, lepșe, s. f. (Pop. și fam.) Lovitură dată cuiva cu palma. ◊ De-a leapșa = numele unui joc de copii. – Formație onomatopeică. ] de pe blogul lui Axy.
Sincer, e prima oara cand fac asta.


1.Când ai simţit că părinţii tăi au fost cu adevărat mândri de tine?

Când mi-am făcut curat în cameră singură.
2. Pe cine ai dezamăgit cel mai tare?
Prietenul meu cel mai bun. O fac mereu, dar mă iartă.
3. La ce eşti cel mai bun, ce ştii să faci mai bine decât toţi oamenii pe care-i cunoşti personal?
E imposibil. Aș tinde să spun că la înșiratul lucrurilor oriunde merg, dar cunosc pe cineva și mai și.
4. Ce crezi că e cel mai enervant la tine, în ochii celor dragi?
Că nu sunt ordonată, că sunt punctuală, că citesc prea mult și lista continuă.
5. Care e lucrul cel mai groaznic pe care l-ai face pentru bani?
Groaznic? Ei bine, eu una n-aș ucide.
6. Care crezi că e cea mai importantă calitate pe care ai moştenit-o de la părinţii tai?
Greu, pentru că sunt tare diferită de ei. Au trecut 5 minute și încă nu mi-a venit nimic în minte. Ah, cititul.
7. Când ai simţit că ai arătat cel mai bine din toată viaţa ta ?
Când eram mică.
8. Care e cel mai prost om pe care-l cunoşti?
Habar n-am.
9. Care e sunetul care te enervează cel mai tare? 
Orice sunet ce-l aud dimineața, când mai vreau să dorm încă un pic.
10. La ce eveniment din viaţa ta ai fost cel mai emoţionat/a? 
 Când mi-am prezentat cartea pentru prima oară în fața unor oameni.
11. Care a fost cel mai stânjenitor moment din viaţa ta? 
 N-am nici-o idee.
12. În faţa cui te simţi cel mai pierdut, emoţionat, blocat? 
În fața unei celebrităti pe care o ador, presupun.
13. Când ţi-a fost cel mai greu să spui adevărul? 
Ăăăă...acum.
14. Ce-ai vrea să schimbi cel mai tare în viaţa ta?  
Vreau să locuiesc alături de câțiva prieteni într-o vila din Las Vegas, să am în cont câteva milioane de euro și să fiu o scriitoare celebră. Se poate?
15. Cu cine vorbeşti cel mai des despre sex? 
Never mind.
16. Care e cea mai proastă scuză pe care ai folosit-o vreodată?  
Am uitat.
17. Ce nu i-ai putea ierta niciodată omului pe care-l iubeşti ?
Minciuna.
18. Ce calitate a jumătăţii tale de viata iţi este cea mai dragă? 
Ăăăă...nu am o jumătate de viață, dar dacă aș avea, mi-aș dorii să fie darnic, și să îi placă să călătorească prin toată lumea alături de mine.
19. Care a fost jucăria ta preferată in copilărie?  
Păi...aveam un cățel uriaș, de la fratele meu. Încă îl iubesc, deși e undeva plin de praf.
20. Pe cine te bazezi dacă ţi se întâmplă o nenorocire? 
Nenorocire? Pe cine mi se pare pe moment mai bun, deși nu prea fac mare caz și rezolv singură cam totul.
21. Pe cine simţi cel mai tare nevoia să protejezi?
Pe oamenii care nu au. Mi-aș dorii să le pot da tot ce le trebuie.
22. Care e domeniul despre care ai vrea să ştii cel mai mult?
Păi...nu știu. Nu pot spune că sunt addicted to one.
23. Cine-ţi lipseşte cel mai tare în acest moment?
Marea, mi-aș dorii să locuiesc la 20m lângă mare.
24. În ce privinţă crezi că eşti cel mai puţin înţeles?
Cam în legătură cu tot, de la haine, la păr, la designul camerei [deși nu mai sunt chiar așa dezordonată acum...că mi-am redecorat camera], la genul de muzică, la gândire, acțiuni.
25. Care e cel mai frumos cuvânt din limba ta? 
Nu îmi place limba română.
26. Unde te simţi cel mai în siguranţă?
În sufragerie, în fața T.V.-ului cu mâncare nesănătoasă și mult Pepsi lângă mine.
27. Care a fost cel mai frumos compliment ce ţi s-a făcut vreodată?
Laura Frunză: „
Peste ani, sunt sigură,  voi vedea numele Elena Costea pe coperta multor romane de succes.
28. Care e persoana care te face să râzi, să te simţi relaxat? 
Vecina.
29. Pentru ce te rogi cel mai des? 
Să vizitez Japonia.
30. Cine te-a influenţat cel mai mult până acum?
Destule persoane. Sunt ușor influențabilă. Ideea e că sunt influențată pentru scurt timp, imediat mă întorc la vechile obiceiuri.
31. Care a fost primul tău vis împlinit?
Să public o carte.
32. În ce an al vieţii tale ai simţit ca te-ai schimbat cel mai mult? 
2011

`miku

4 comentarii:

Oanaaa. spunea...

" În sufragerie, în fața T.V.-ului cu mâncare nesănătoasă și mult Pepsi lângă mine. " Vai ce mult de asemanam :))) <3

MikuMyuuki spunea...

:)) Dupa o zi obositoare [de scoala mai ales] numai asta fac. Relax...

`miku

Axi spunea...

Sincer, mă bucur că ţi s-a îndeplinit visul cu publicatul cărţii. Nu numai pentru că îmi eşti amică, ci şi pentru că am ajuns să am în bibliotecă o carte scrisă de cineva cu care stau la taclale.
Îmi plac răspunsurile tale şi mă bucur că ai preluat şi tu leapşa asta! ^^

MikuMyuuki spunea...

Hei, mersi Axy>:D<
Nu-i mare lucru cartea, dar ma bucur ca am facut-o(:
Tu ai lepșe[?] foarte interesante pe blog, mai voiam sa iau azi una dar am zis ca bate prea tare la ochi:))

`miku

Faceți căutări pe acest blog