marți, 19 august 2014

instantanee

# am încercat timp de vreo 2 ore să mă trezesc. a sunat maică-mea la telefon de vreo 4 ori. A. se trezise demult și nici măcar faptul că se holba la mine cu ochii mari nu m-a ajutat. pur și simplu eram dusă. în seara asta încerc să mă culc la 12. no more late nights.

# laptopul meu a intrat în comă. abia dacă mai scrie. ar trebui să fac un schimb de informații cu celălalt calculator pentru orice eventualitate, că parcă-l văd picând lat, dându-și ultima suflare. n-aș vrea să se ducă totuși. așa știrb de "Q" cum e, cu temperatura lui mare, cu respiratul scorțos, de zici că vomită, e chiar drăguț și unul nou cred c-ar distruge tot farmecul. mai stăm pe perfuzii între timp. niște scotch, niște cartoane de ouă.

# am nevoie de modul Hibernate sau Log off măcar pentru mine. m-am plictisit să vorbesc.


m.

Niciun comentariu:

Faceți căutări pe acest blog