marți, 11 martie 2014

sunt alergică la vampiri, dar nu e nimic nou

A fost vremea lor. A fost Anne Rice, care a scris frumos. A fost Twilight, care a fost banal, dar siropos, deci (aproape) toate adolescentele (și destul de mulți adulți) au citit seria, a fost Academia Vampirilor, pe care am citit-o pentru că toată lumea a citit-o și era prea lăudată, a fost seria Vampirii din Morganville, care mi-a plăcut, pentru că am avut ceva destul de palpitant de citit pe w.c.. A fost seria Jurnalele Vampirilor și mi s-a părut nouă ideea călătoriei lui Damon în partea întunecată. Au fost milioane de alte cărți cu vampiri. Dar s-a dus. A trecut. Gata. Nu mai e nimic. Cu excepția filmului/serialului Academia Vampirilor, dar din ce am auzit nu are prea mare succes. Și cu excepția The Vampire Diaries, dar la serialul ăsta ne uităm pentru că ne place Ian Somerhalder, deci sunt motive subiective. Cam același lucru se întâmplă și cu vârcolacii. Deci... potențialii scriitori de s.f./young adult books din România, înclinarea voastră trebuie să fie alta. Vampirii nu mai vând. Asta dacă vreți să publicați și să și fiți cumpărați, că altfel, pentru intimitatea proprie, toți scriem ce vrem.

m.

Niciun comentariu:

Faceți căutări pe acest blog