miercuri, 12 martie 2014

helău spring!

Sunt 12 grade afară, e soare, stau cu geamurile deschise de la 10 și temperatura în cameră e aceeași. Se poate mai bine de atât?
Păi se poate, zic toate horoscopele mele din ziua asta (vreo 4, plus răvașul fortune cookie de pe facebook). Nici nu contează ce zic horoscoapele, pentru că m-am trezit azi și am realizat că s-a dus astenia de primăvară! Welcome back energie fără limite, welcome back cofeină naturală de la soare, welcome back spring and sun and...
Toate astea sună ca niște prostii existențiale prințesești, unicorni roz cu sclipici și un inevitabil happy ever after, daaaar, for the God's sake, e cald, e soare, e tot ce mi-am dorit. That's it baby, I'm back to life! I'm aaaaaalive!

M.


Don’t get too close
It’s dark inside
It’s where my demons hide

Niciun comentariu:

Faceți căutări pe acest blog