miercuri, 22 ianuarie 2014

[leapșă] detalii, detalii

Ieri mă gândeam la o leapșă, azi Ramona a postat pe blogul ei una cu cărți. Sunt prea obosită ca să scriu la cea cu cărți, dar mâine o s-o fac. Până un alta am făcut una mică și simplă. :3 Here's to find more about me.
M.


SUNT omul care face lucrurile invers

AS VREA să pot opri timpul în loc

PASTREZ un obiect care îmi place chiar dacă nu am nevoie de el

MI- AS FI DORIT să am bani cât să călătoresc prin toată lumea

NU IMI PLACE să stau mult timp într-un oraș

MA TEM că voi îmbătrâni și voi vrea să mă sinucid

AUD mereu oameni care sunt nefericiți

IMI PARE RAU că prin felul meu de a fi rănesc oamenii

IMI PLACE fotografia

NU SUNT înaltă

DANSEZ rar

CANT în fiecare zi

NICIODATA nu am mers în Tokyo

RAR nu mă plictisesc de ceva repede

PLANG cam în orice situație emoționantă (sau plângeam, în fine, anul ăsta n-am făcut-o)

SUNT CONFUZA când proful de Teoria Literaturii zice ceva, apoi își schimbă părerea, apoi revine la ce a spus, apoi și-o schimbă din nou și tot așa de vreo 10 ori

AM NEVOIE de o sticlă de JD's

AR FI TREBUIT să fac o alegere mai bună acum 9 ani

AS PUTEA să învăț să cânt la pian

Niciun comentariu:

Faceți căutări pe acest blog