joi, 23 ianuarie 2014

[leapșa] cărți

Leapșă de la Ramona, foarte tare. :3

1. Ai un loc preferat in acasa unde citesti?
De obicei în pat.

2.Semn de carte sau o hartie la nimereala?
De obicei îmi e prea greu să caut și să pun un semn de carte (dacă nu are cartea) și pun orice hârtie prind.

3.Te poti opri din citit oricand sau iti stabilesti un capitol exact, o pagina, etc?
De obicei citesc seara înainte să adorm. Atunci când nu sunt obosită și e vreo carte care îmi place o citesc pqnă la capăt. Când sunt obosită mă opresc atunci când mi se închid ochii.

4.Mananci sau bei in timp ce citesti?
Manânc, beau.

5.Poti sa citesti in timp ce asculti muzica sau te uiti la Tv?
Nu.

6.O singura carte odata sau mai multe in acelasi timp?
Una la care citesc mai des, câteva la care citesc mai rar.

7. Citesti cu voce tare sau in gand?
În gând.

8.Cuvant cu cuvant sau sari unele pagini?
Dacă nu-mi place ce am de citit, maisar și pagini. Multe.

9.Indoi coperta sau arata ca noua cand o termini? (nu sunt sigura ca am tradus bine)
Nu îndoi foi sau coperți.

10.Scrii pe/in carti?
Nu.

Niciun comentariu:

Faceți căutări pe acest blog