sâmbătă, 7 decembrie 2013

instantanee

# cateva chestii legate de plecarea mea la facultate: ai mei m-au scos de la intretinere din septembrie - cand am vazut cererea, am zis: c'mon dad, cat de disperat esti sa plec? (pentru ca de fiecare data cand vorbim, spune "ce bine ar fi fost sa ramai acasa..."; ai mei vor sa desfiinteze netul de la Craiova, odata cu noul contract din Bucuresti; maica-mea mi-a luat chestii in care sa gatesc, dar nici-o carte de bucate; nu-i bai, internetul e cea mai mare carte de bucate
# am pofta de ceva sarat, ceva cu branza. initial m-am gandit la mamaliguta cu branza, apoi am realizat ca si piureul e bun cu branza. in final m-am pus la calculator si n-am facut nimic vreo ora. inca incerc sa-mi dau seama care dintre variantele de mai sus ma atrage mai tare... (si cred ca o sa le fac pe amandoua:], ca de fiecare data cand nu pot sa aleg...)
# inca incerc sa-mi fac netul pe laptop. cred ca sunt imaginea esecului informatician in persoana
# nu vreau sa vina Craciunul. aici nu am decoratiuni de Craciun, dar mai e si chestia ca sunt doar 2 saptamani de vacanta, apoi...
# vreau sa fie vara. neverending summer


miku

2 comentarii:

Altfel de Videoblog spunea...

Lasa, ca iti dau eu decoratiuni, dar nu pleci in Craiova de Craciun?

Myuuki spunea...

Ba da, dar vreau sa decorez si aici.

Faceți căutări pe acest blog

Google+ Followers