vineri, 6 decembrie 2013

in continuare...

Cat de tare ma enerveaza faptul ca nu pot scrie cu diacritice...
Mda, haideti sa va spun povestea prostului. Prostul fiind eu. Hai sa zicem proasta, ca sa nu dam si in transsexualism.
Se facu vreo doua zile in urma ca stricai eu laptopul. Nu stiu cum, dar sa zicem ca e vina mea. Si dupa ce reinstalai eu Windowsul, dupa ce instalai Wordu', tot, absolut tot ce aveam nevoie, il stricai din nou. Si iar nu-mi merge. Mai, sa ma bat singura nu alta.
Si acum reinstalez din nou, dar vedeti voi, trebuie sa-mi instalez si netu'. Vorba vine, trebuie "doar" sa fac niste setari. "Doar". Adevarul e ca e simplu. De obicei ia 5 minute, asta daca n-ai chef si te tot plimbi. Dar e o chestie care se face intr-un minut. Da, mai. Iar eu bantui de o ora prin calculator si nu gasesc setarile potrivite.
Pai nu-mi zburda mie mintea pe campii? Oooo, ba da.
Dar lasa, ma intorc eu, refac posturile astea doua, le pun diacritice, scriu si ce trebuia scris, invat si pentru partial, mai si gatesc... atunci sa vezi.

M.

Niciun comentariu:

Faceți căutări pe acest blog