vineri, 15 noiembrie 2013

pe lista de cumpărături -

Citisem pe blogul Laurei Frunză o tehnică prin care să diferențiezi cumpărăturile necesare de cumpărăturile de tip moft. Ideea era următoarea: fă o listă cu ce vrei să cumperi și așteaptă o lună de zile; dacă după o lună de zile încă îți mai dorești acel lucru, atunci înseamnă că ori ai cu adevărat nevoie de el, ori îți place într-atât încât să-l și folosești o bună perioadă de timp.

De câteva zile încerc să fac astfel o listă de cumpărături, dar am realizat că în momentul de față nu am vreo anumită obsesie pe care trebuie să o cumpăr. Mi-a trecut și obsesia cu rucsacul de la Bershka, mi-a trecut și obsesia H&M (bine, asta e așa pt că n-am mai fost de-o groază de timp în vreun magazin H&M), daaaar am găsit un ceas de perete drăguț cu un personaj animat și mai drăguț, sub două imagini diferite.
Momentan nu știu pe care să-l aleg, așa că o să mai aștept. (bine, la mine e clar că ceasul ăsta e un moft, daaaar....)

M.
Ceas de perete Gorjuss-The White Rabbit

Niciun comentariu:

Faceți căutări pe acest blog