joi, 17 octombrie 2013

[TEST] cei 6 copaci de poveste

Nu am mai postat demult nimic horoscopic, dar am găsit între timp un test drăguț. Trebuie să alegeți unul dintre copacii următori, apoi să vedeți ce interpretare primiți.

Eu am ales copacul nr. 5. Cu toate că îmi plac și copacii nr. 4. și nr. 6 chiar mai mult, copacul 5 ca atrage pur și simplu...
Prin urmare, iată interpretarea copacului ales de mine:

5. Esti o persoana fermecatoare. Ai un sarm aparte, o energie magnetica irezistibila pentru cei din jur. Esti o persoana amuzanta care stie sa ii faca pe ceilalti sa rada, sa se simta bine. Nu refuzi niciodata o aventura, te implici chiar fara retineri si in aventuri amoroase care uneori se intampla sa te afecteze. Dar treci peste si o iei de la capat, pentru ca iubesti prea tare sa traiesti viata la intensitate maxima. Esti mereu interesata de o multime de lucruri pe care iti place sa le aprofundezi.

AICI găsiți celelalte interpretări.
M.


LATER EDIT: am citit și interpretările celorlalți copaci și cu toate că sunt și acolo fragmente care mi se potrivesc, acesta e într-adevăr cel mai apropiat de realitate; cred că e vorba de subconștient :-??

Un comentariu:

Ramona spunea...

1. Esti o persoana generoasa si morala. Incerci mereu sa te auto-depasesti. Esti foarte ambitioasa si ai standarde inalte. La prima vedere oamenii au impresia ca este foarte dificil sa comunice cu tine, dar aceasta este doar o impresie falsa. Esti o persoana care are mari asteptari de la ea insasi, dar in nici un caz nu se poate spune despre tine ca esti o persoana egoista! Muncesti din greu pentru ca vrei sa iti atingi telurile inalte, pentru ca vrei ca lumea din jur sa fie mai buna, mai corecta. Ai o mare capacitate de a iubi. Iubesti atat de intens si dedicat, incat uneori ajungi sa fii ranita…
Mi se potriveste, nu?

Faceți căutări pe acest blog