luni, 21 octombrie 2013

și totuși chiar e toamnă

Asta a fost o zi cam dubios de calduroasă, de parcă ar trebui să ne așteptăm că în curând o să fie frig. Urăsc frigul. Și totuși, a fost o zi călduroasă. Cu toată căldura primăvăratică, e toamnă și sunt o grămadă de frunze pe jos și asta îmi aduce aminte de faptul că n-am mai făcut fotografii de foarte mult timp. Mâine, dacă nu în Cișmigiu, atunci în I.O.R. ...
Mi-am cumpărat „Greșelile Mirandei”, o carte scrisă de Jill Mansell. Am găsit-o în Auchan în Craiova la vreo 7 lei... și aveam chef de ceva simpluț, care să nu-mi dea nici-o bătaie de cap înainte de somn. Am citit vreo 5 capitole și pot zice că-i chiar drăguță – știți voi, în sensul acelor cărți drăguțe.
Azi mi-am luat o oglindă de buzunar drăguță cu un model floral vintage. Am pus ochii pe ea săptămâna trecută, dar azi am zis... că-i cazul să o și cumpăr  – am luat-o din bazarul/magazinașul/buticul acela cu chestii londoneze. Magazinul e o comoară, dar deja știu fiecare lucru pe care ei îl au acolo și aș cam vrea să mai aducă și chestii noi.

M.




Niciun comentariu:

Faceți căutări pe acest blog