luni, 21 octombrie 2013

instantanee

# time out time out time out time out time out time out time out time out time out time out time out time out time out time out time out time out time out time out time out time out
# nu înțeleg de ce oamenii preferă să se plângă în legătură cu ceea ce nu au, când pot obține atâtea chestii
# într-un fel ciudat, gândurile care îmi trec prin minte (O.K., nu toate, că altfel ar fi prăpăd) devin realitate; era o chestie cu înghețata, când am mers în Craiova aveam o poftă uriașă de înghețată, iar Red voia la fel de mult ca mine; apoi săptămâna trecută, când voiam să port o anumită rochie și nu puteam pentru că era frig, mi-am dorit să am un pulover scurt – habar n-aveam că există așa ceva – dar când m-am dus la H&M am găsit fix ce căutam; apoi, e o tipă care se îmbracă super mișto și nu era în grupa mea de engleză - mi-a trecut prin cap că n-ar fi rău să mă înconjor de persone care le au cu moda – iar azi aflai că se mută în grupa mea
# vreau la mare
# fuck off fuck off fuck off fuck off fuck off fuck off fuck off fuck off fuck off fuck off fuck off
# am slăbit. am 39 kg. fără cea mai mică intenție. mă schimbam și la un moment dat zice Red: ești slabă ca un biscuite-n dungă.
# beau niște cacao cu lapte, dar am o poftă uriașă de vodcă/bere/vin roșu
# dacă nu o să mor de oboseală, mâine mă duc în Auchan și-mi cumpăr 20 de înghețate

Miku

4 comentarii:

roxx spunea...

vreau sa vad partea aia cu inghetatele :))

MikuMyuuki spunea...

Imediat ce le cumpar pun o poza. :)

Axi spunea...

39 de kg?:O OMG, pot să mă ascund într-o peșteră? :-s :)))

MikuMyuuki spunea...

Nu chiar.... adica eu vreau sa le pun la loc, a ramas numai pielea de mine :-s:-s

Faceți căutări pe acest blog