luni, 9 septembrie 2013

chopsticks și mâncarea "chinezească"

Azi am mâncat mâncare "chinezească". Vedeți voi, a trăi într-un oraș mic de provincie, unde nu poți să găsești la orice colț de stradă nici muzicieni ambulanți extrem de talentați, nici restaurante cu
un specific diversificat, nici măcar o librărie mai mare (mall-ul din Craiova nu are librărie - știu, am mai zis asta), nici oameni cu o putere de deschidere prea mare și dacă nici nu ești dintr-o familie mai cu dare de mână, care să fii călătorit prin lume, îți scad șansele de a mănânca mâncare chinezească (corect). BlueH (așa cum am zis, o să vorbesc despre persoane folosind nickname-uri sub formă de culori - BlueH e pentru frate-meo) m-a învățat cândva (de fapt a încercat, că eu n-am învățat niciodată) cum să folosesc bețișoarele chinezești. De atunci și până acum a trecut ceva timp, eu n-am ajuns prin nici-un restaurant chinezesc, m-am axat pe "învață cum să mănânci corect cu lingura, cuțitul și furculița" și s-a dus naiba încercarea de a ști cum să folosesc chopsticks (bețișoare chinezești pentru mâncat). Sigur, în orice restaurant, pe lângă chopsticks ți se aduc și tacâmuri – unii, așa ca mine, sunt neîndemânatici de la mama facere – dar, vedeți voi, când te încăpățânezi să mănânci "ca chinezii"....
Noroc că eram acasă, în fața televizorului și nu a mai putut să râdă nimeni altcineva de magnificele mele skills în afară de Red... Cât despre mâncare, am ales paste (sau s-or numi tăiței=]?) cu pui, deci nu pot zice că am mâncat mare lucru chinezesc. Evident, totul este americanizat. Data viitoare îmi iau salată de alge cu sos extra picant (care nu cred ca e wasabi). :D Vorbind de asta, vouă vă place mâncarea (european-american) chinezească?

M.

6 comentarii:

Waryna spunea...

De mult vreau sa mananc mancare chinezeasca!Dar(desigur) la mine in oras nu exista un asemenea restaurant.Mna...mint!Exista.Dar locul une este si "parerile bune" despre el mi-au pus capac si am zis PAS!Sper sa am ocazia sa incerc ceva chinezesc.Sunt tare curioasa cum e.
Si cine stie.Poate dau o fuga prin Craiova sa incerc(ca si asa e aproape de mine :D)

MikuMyuuki spunea...

Per total, ce am mancat eu mi s-a parut bun. Acum... eu as mai fi adaugat niste piper sau sos picant, dar chiar si fara a fost bun.
Da... decat sa iei dintr-un loc naspa, mai bine lipsa. :)) Eu am trecut de zecid e ori pe langa mancarea chinezeasca pana sa ma decid sa iau.
Daca vii in Craiova, mergi la mall si mananca de acolo. Locatia e curata, iar pana la momentul de fata nu mi s-a facut rau de la mancare. :)) Deci merge.

Chiar asa, cati ani ai?:D

Waryna spunea...

Eh..nu-s foarte mare!:))Am vreo 17:D.
Dar am senzatia ca nu e asa mare diferenta intre noi 2.(parca citisem undeva pe blog despre asta..hmmm)

MikuMyuuki spunea...

Da, eu am 19. :) Cand vii in Craiova, daca vrei, ne putem intalni si merge sa incercam alte mancaruri chinezesti. :))

Waryna spunea...

S-a facut!:))
Dar te anunt ca eu mananc foooarte picant!Asa de picant ca atunci cand iei cateva imbucaturi te trec toate apele si iti mai cade si o lacrima-doua!:D..

MikuMyuuki spunea...

:)) Hmmm, prin comparatie, mai picant decat Hot Box de la KFC?:D
Si eu mananc picant, dar de la un timp a cam inceput sa ma ia durerea de stomac... :( De cand am mancat la mare un Mega Taouk la Spring Time, atat de picant ca-mi venea sa-mi tai limba. :))

Faceți căutări pe acest blog