sâmbătă, 10 august 2013

leapșa de hai să treacă timpul

 1. Descrie-ti viata, in momentul actual, printr-un singur cuvant: 
Schimbătoare.  

 2. Daca l-ai “intalni” pe Dumnezeu si ai putea sa ii adresezi o singura intrebare, care ar fi aceasta?
N-ar fi mai bine să meargă toată lumea în Rai?    

 3. Se spune ca “Niciodata nu trebuie sa zici niciodata”. Insa tu esti convinsa ca NICIODATA:
Niciodată niciodată niciodată nu voi asculta manele de bună voie.

 4.Cum ai defini iubirea in cat mai putine cuvinte?  
Exact ca o beție. În timp ce ești beat, nu mai știi nimic din realitatea celorlalți, când te trezești, totul a fost o iluzie.
 
 5. Daca ai putea sa dai un defect pe o calitate, care ar fi acestea?
Timiditatea pe curaj.
     
 6. Daca o persoana iti face rau in mod intentionat, cum reactionezi? Ii platesti cu aceeasi moneda sau o ierti?
În primă instanță îmi doresc să ucid acea persoană. După 5 minute mă calmez și uit.
   
 7. Te-ai intrebat vreodata care ar fi “rolul” tau in aceasta lume? Si daca raspunsul este afirmativ, ai gasit un raspuns?
Mda... nu am vreun rol major, dar sunt o persoană optimistă și cu atâta nefericire în jur prefer să le zâmbesc oamenilor și să le spun că totul va fi bine. Știți voi, moartea șterge totul. :))  

 8. Ce ai schimba la oameni?
Ohoho! În primul rând prostia. În al doilea rând indiferența, răutatea și muuulte alte chestii negative.
     
 9. Daca ai putea da timpul inapoi ai schimba ceva din trecutul tau?
Poate că aș schimba cursul unor evenimente... pentru mine cea din trecut ar fi fost mișto să apar eu cea din viitor și să-mi dau sfaturi: hei, uite ce vei fi peste X ani, așa că nu te mai moșmondi și acceptă lucrurile de acum.  

 10. Care este persoana pe care o admiri cel mai mult?
Mama. Cu toate că este enervantă, cred că mama e singura persoană în care un om poate să aibă încredere. În plus, mama are o putere de fier care mă lasă mereu cu gura căscată; ar putea face față celor mai grele situații.
         
  11. Ce faci cand vezi pe cineva necunoscut plangand?
Nu știu... în primă instanță îmi doresc să merg la respectiva persoană să o întreb ce s-a întâmplat și să o îmbrățișez, dar sunt atât de empatică încât în ultimul timp am încercat să evit să ascult necazurile oamenilor, datorită faptului că sufăr prea tare alături de ei.
 
 12. Daca ai afla ca mai ai doar o zi de trait cum ti-ai petrece-o?
Cred că vreo oră aș plânge. Apoi... apoi... sunt câteva lucruri pe care le-aș face, dar nu e momentul potrivit să scriu despre ele.

 13. Gandeste-te cum erai acum 5 ani, ce aspiratii si vise aveai? Ai realizat ceva din tot ceea ce aveai in plan?
Acum 5 ani aveam 14 ani. La 14 ani îmi doream să fiu plăcută de toți, dar am înțeles că nu se poate și că unii oameni te urăsc tocmai pentru că le place ceea ce ai și ei nu pot avea. La 14 ani îmi doream sa public o carte, lucru pe care l-am făcut la 16 (dar să nu intrăm în detalii că e stânjenitor). La 14 ani l-am plăcut pe el. Ba nu, m-am îndrăgostit de el. Era un el perfect, îi adoram până și transpirația care îi curgea pe tâmple în timp ce alergam după autobuz... La 14 ani îmi doream să plec naibii de acasă și să stau cu o prietenă. Mda, still not happening.
   
 14. Daca ai putea sa afli ceva din viitorul tau ce anume ai vrea sa stii?
...aș vrea să știu dacă voi avea vreodată vreo boală gravă gen cancer, ca să fac analize de-acum și să nu mă ia prin surprindere. Adică să nu mor de tânără.
   
15. Te deranjeaza cand alta persoana face un lucru pe care nu il suporti, insa tu la randul tau il faci.
Evident. Toți facem asta. Problema la mine e că în ultimul timp a început să nu-mi mai pese. Nu-mi mai pasă dacă altora nu le convine ce fac. Iar atunci când ei fac ceva ce nu-mi place, ori fac scandal, ori nu bag în seamă.
 

N-am mai făcut o leapșă de foarte mult timp. Am dat un search pe google și am găsit-o pe aceasta aici. O dau mai departe către:
Arina
Axy
Diana
Ema
Ramona
Roxana
În afară de cele de mai sus nu știu cine îmi mai citește blogul, dar dacă dorește cineva leapșa, este liber să o ia. Scuze că nu pun linkuri, sunt cam răcită și amețită și nu mă simt în stare să scriu adresele. :D

whatever,
– Miku

2 comentarii:

Waryna spunea...

Iubirea este ca o betie!Foarte amuzanta comparatia si totodata foarte adevarat!:)))
Ma bucur ce esti genul de persoana care nu ae asculta manele fara sa fie oblogata!Mi s-a intamplat sa dau peste o persoana care daca te uitai la imbracaminte si aspect ziceai ca e roker 100% si cand i-a sunat telefonul ghici ce s-a auzit!Creapy moment...
Nu stiam ca ai scris o carte la o varsta asa mica!Sper sa am ocazia sa o cites candva. :D
Sa te faci bine repede! :)

MikuMyuuki spunea...

Si mie mi s-a intamplat sa gasesc persoane care se imbraca mai dark, cu tinte si de-astea si, cand colo, sa asculte manele. S-a intamplat asta pentru ca ultimii doi ani au fost "anii rock-ului", peste tot s-au promovat tinutele cu tinte, gecile de piele negre, blugii negrii cu tinte...
Persoana despre care vorbesc eu chiar asa mi-a raspuns cand am intrebat-o de ce se imbraca ca un rock-er, daca de fapt asculta manele: pentru ca e la moda!

Bine, persoanele astea se vad ca-s fake daca te uiti mai bine...

Mersi:)

Faceți căutări pe acest blog