sâmbătă, 10 august 2013

leapșa: 5 personal objects

Reguli:
-raspunde la intrebari
-da mai departe
-adauga cel putin o poza reprezentativa

5 obiecte personale fara de care nu as putea trai importante:
(asta pentru că aș putea trăi fără oricare dintre ele, dar sunt importante și le iubesc)
1. role
2. lănțișorul cu pandantiv pisică
3. camera mea cu tot tacâmul
4. aparatul foto
5. rochiile negre

5 motive pentru care nu as putea trai fara lucrurile de mai sus obiectele personale de mai sus sunt importante (cate un motiv pentru fiecare)
1. Merg pe role de la 7 ani și le consider a doua pereche de picioare. Am avut o perioadă în care oriunde mă duceam, mă duceam pe role. Ador să merg pe role. Ador să cobor pante lungi pe role. Ador viteza și pentru că îmi e teamă să conduc, rolele sunt o alternativă...
2. A. mi-a adus un lănțișor cu pandativ pisică dintr-o călătorie de prin Grecia. Ador pisicile și ador lănțișoarele. Prin urmare, unul dintre obiectele mele preferate.
3. Camera mea e sanctuarul meu. Tot ce am important e acolo. Cadouri, cărți, scrisori (eu și A. avem un fel de "pasiune" în a ne da bilețele cu mesaje tâmpite), cutii de bere, un evantai de 2 metrii, pietre de prin Elveția, picturi, desene de-ale lui A., mobila pe care mi-am ales-o singură și a cărei combinație de culori o ador, calculatoarele, veioze în formă de chitară, chitara, orga etc etc.
4. Cu toate că îmi urăsc aparatul foto pentru că nu face poze bune, nu am încotro și folosesc ceea ce am. Iubesc fotografia și va veni și ziua în care voi avea un aparat profi.
5. Ador rochiile negre și scurte, nimic mai mult de spus.

Am primit leapsa de la Ramona (si abia acum am catadictist sa raspund...). Merge catre:
Arina
Axy
Diana
Ema
Roxana

2 comentarii:

Waryna spunea...

Canti la chitara? :>

MikuMyuuki spunea...

Am avut o perioada in care ma apucasem sa invat, dar am renuntat. E greeeeu:(
Dar imi plac chitarile, mai ales cele electrice:))

Faceți căutări pe acest blog