joi, 8 august 2013

Care-i treaba cu îndrăgosteala?

Săptămâna trecută îmi făceam manichiura pe balcon, când am auzit o voce de fetiță strigându-l pe nume pe nepotul meu (da, probabil am mai scris pe-aici de el, are 9 ani). Mă ridic eu frumușel, mă uit pe geam discret și-mi zic: măi, nu cred că e totuși vorba de el, ce treabă ar putea avea asta mică cu el (nici n-aveam habar că-l cunoaște)?
După-amiază, când maică-mea a ieșit pe-afară cu nepoții , s-au strâns în fața blocului mai multe persoane cu copii cu vârste între 0-10 ani. Era o învălmășeală de parcă s-ar fi mutat vreo grădiniță acolo... Eu am ieșit din bloc și, deoarece maică-mea m-a oprit pentru o mică vorbăreală gen unde te duci, cu cine, ce faci, când vii acasă?, am auzit-o și pe una dintre mamele acelor copii povestindu-i unei alte mame cum fiica ei nu mai vrea să mănânce, că e îndrăgostită. A doua zi am aflat că respectiva fetiță, care avea numai 4 ani, era îndrăgostită de nepotu-mio.
Am început să râd (doh!), să fim serioși, îndrăgosteală la 4 ani? Mai aveam și eu "pasiuni" prin grădiniță, cu care oamenii mă cicăleau mereu, dar nu cred să fi fost vorba de vreo îndrăgosteală pe bune.
Faza cu "nu pot să mănânc pentru că sunt îndrăgostit/ă" vine mai târziu, ziceam eu. Nu știu ce să zic de micuță, probabil e doar o "i like you", prima ei "pasiune", dar mi se pare aberant să spui că e îndrăgosteală. Ce-i drept, ea se ține mereu de băiat când iese pe-afară (a fost o fază mișto când nepotu-mio ieșise cu rolele și căzuse, iar ea sărise repede: vai, dar te-ai lovit, te doare, hai să ne ținem de mână!), dar...

Bun, postul ăsta deja îmi provoacă greață la câte dulcegării conține, așa că mă voi opri aici. Până la urmă, care-i treaba cu îndrăgosteala? Love has no age or what?

– Miku

5 comentarii:

Waryna spunea...

Deci nu îmi vine sa cred!:))
Dupa ce am citit postul tau mi-am amintit de o faza de la gradinita.Era un grup de fetite asezate in cerc si tot vorbeau de zor ceva.Eu cum nu aveam treaba cu ele am tras putin cu urechea ca deh...Si cand am auzit m-a pufnit rasul.Ii ziceau uneia dintre ele: "vai ce frumos e!dute la el si intreaba-l daca vrea sa fie iubitul tau!hai dute!".
Eh...copiii de acum cu trasnaile lor.

MikuMyuuki spunea...

:)) Ar mai trebui sa fie emisiunea "Copiii spun lucruri trasnite", ar avea o gramada de participanti :))

Waryna spunea...

Sa stii ca inca exista aceasta emisiune si nu cred ca duce lipsa de participanti:-??
Oh si ce bine pica in momentele de plictiseala.

MikuMyuuki spunea...

:))serios, inca mai e? eu n-am mai vazut-o la tv... bine, adevarul e ca nici nu m-am mai uitat foarte mult.

roxx spunea...

manichiura, nu manechiura *

Simpatici copilaşii :X

Faceți căutări pe acest blog