joi, 11 iulie 2013

am fost aproape dată afară din DECATHLON

Azi am fost aproape dată afară din DECATHLON! Da. Exact. Dată afară. De ce? Pentru că nu par să am 18 ani! Cum?
Intru eu frumușel cu M., ne ducem direct spre porțiunea cu produse pentru înot, M. voia să-și cumpere o pereche de ochelari de înot. Vine după noi un paznic de vreo 20 de ani, ne zice că nu avem voie să intrăm. Pur și simplu. Și ne face semn spre ieșire. Apoi pleacă. Mă duc după el și-l bat pe umăr. Prietenaș, de ce să nu intrăm? El se întoarce ca un mare șmecheraș de la colțu străzii și zice: nu păreți să aveți 18 ani. Ei, pe naaaaiba! Îi zic: vrei să-ți arăt buletinul? Vrei? Zice el: nu mă interesează, nu ai 18 ani. Eu: pui pariu? Hai, vino încoace! Îl priveam în ochi cu atâta ură că la un moment dat își întoarse privirea. V-am mai zis eu că sunt în stare de orice când încep să urăsc. Plecă cu coada între picioare după ce-mi văzu buletinul...

– Miku

3 comentarii:

Unknown spunea...

Eh, scumpa mea, n-are dreptul sa-ti ceara actele daca n-ai facut nicio infractiune. Ar fi trebuit sa chemi maganerul, sigur exista unul la orice ora si sa faci o reclamatie oficiala pentru badaranismul tipului, dupa ce-l intrebai frumos cum il cheama, cu siguranta cuiva nu-i va face placere sa-i fie zgorniti clientii din magazin.

Ramona spunea...

Si daca nu ai 18 ani nu ai voie sa intri in magazin? Da' de ce, e sex shop? :O

MikuMyuuki spunea...

exact O_O

Faceți căutări pe acest blog