joi, 11 iulie 2013

10 ani și mai departe

Mi-a zis duminica trecută o tipă care stă cu chirie în garsoniera soră-mii din Craiova că nu mi-ar fi dat mai mult de 10 ani. A fost șocată să afle că am 19 ani. Ea are 20. Nu e prima persoană care are o reacție de acest fel, vara trecută fata de 14 ani a unor irlandezi a stat 20 de minute să analizeze faptul că eu aveam 18 ani, iar ea credea că am 12. Ce-i drept, eu chiar par mică. 13, 14 ani, probabil, cam asta e media vârstelor pe care mi le dau oamenii. Însă 10 ani? Seriously?

– Miku

4 comentarii:

Ramona spunea...

http://media.tumblr.com/3a8c1170cd5da829411b63127a0185eb/tumblr_inline_mgvlvqnQEJ1rcivyh.gif cum ar zice Damon. Eu mergeam intr-o zi pe strada si ii zice o tipa prietenei ei, privind spre mine "ia uite-o si pe pustoaica asta, la 12 ani arata ca de 20!".
Pai daca ARAT ca de 20, ti-a trecut prin minte, cap sec, ca e posibil chiar sa am 20?
Eu sunt trecuta prin multe din astea. Inca mi se mai cere buletinul la intrarea in club :))

MikuMyuuki spunea...

=))oh, nu pot sa cred, uitai sa-ti spun cum fusei data afara din Decathlon azi:)))
stai, scriu un post despre asta:)))

Anonim spunea...

I-ai zis si c-ai scris o carte? Lesina aia... :)))

roxx spunea...

mie toată lumea-mi spune că am 12 ani, so...

Faceți căutări pe acest blog