luni, 11 martie 2013

korean / carly rae jepsen bun

Never ever. Azi am avut simularea pentru LCCI si am stat aproape 5 ore, fara pauze considerabile. Ce-i drept, a fost alegerea mea. Totusi, dupa cele 5 ore eram nauca, ma simteam de parca cineva ar fi suflat intr-o vuvuzela toate acele ore, continuu, exact langa urechea mea. Si stand de la 10 dimineata pana la 4 seara acolo, nici nu avusesem timp sa mananc, doar am baut o cafea tare, moment in care au inceput sa ma ia palpitatiile. Imi cam tremurau mainile si a trebuit sa spun stop. Nu de alta, dar chiar incepuse sa fie plictisitor. Plus ca am mai stat si la o ora de meditatie dupa... God, n-am mai facut atata engleza intr-o zi de cand ma stiu. :))
In alta ordine de idei, mi-am facut un coc coreean, sau coc a la Carly Rae Jepsen, in orice caz, unul care imi plaaaace mult mult mult de tot zilele astea si o sa-l tot fac pana ce o sa ma plictisesc de el. Sigur, in poza asta nu se vede bine, nici parul nu-i aranjat, daaaaaar o sa-l aranjez eu maine si daca nu uit [ca si azi!] sa fac poze, o sa fac o noua postare. Aici si aici niste tutoriale. Anyways, acesta e originalul:

Miku.

2 comentarii:

Axi spunea...

Si mie imi place mult genul asta de coc, dar nu-mi iese niciodata, ma enervez si tot cu parul desprins ies din casa! :]]

MikuMyuuki spunea...

Uitate la tutoriale, ajuta:D De fapt, tu ai parul mai lung, din cate imi aduc eu aminte:-? Si trebuie sa fie destul de ondulat - eu il ondulez aritificial, cu ondulatorul - ca sa stea asa:D si putintel fixativ:D
Mai incearca, e asa draaagut ca merita efortul:D
Eu m-am chinuit cateva ore sa-l fac prima oara, imi amortisera mainile de tot:))

Faceți căutări pe acest blog