luni, 4 februarie 2013

#instantanee

# scriitoarea britanica Tessa Dunlop, autoarea romanului "To Romania with Love" ii sustine pe romanii care isi parasesc tara pentru a gasi o viata mai buna; spune ca sunem oamenii educati si tenace; mi-ar placea sa aiba dreptate

# in acelasi timp, o femeie este mentinuta in viata doar de aparate, dupa ce la doua saptamani de la nastere au aparut complicatii; familia ei acuza doua spitale din Craiova, unul pentru operatia facuta femeii, altul pentru ca nu le da informatii adevarate despre starea ei si mai ales pentru ca nu au dat aprobarea pentru transportul bolnavei catre un spital din Bucuresti

# doi elevi de clasa a 9-a au fost filmati in timp ce faceau sex in baia liceului; cea mai mare pedeapsa posibila este scaderea notei la purtare; cea mai mare pedeasa ar putea fi luarea nu-stiu-carei boli din locul mizer in care au ales sa-s manifeste dorintele carnale; serios, mai, oameni buni, la scoala?! in baie?!

# in autobuz, pe locurile din spate, vreo 7 tipi "smecheri" injura de mama focului autobuzul vechi; de ce nu se gandesc sa lucreze ei in domeniu, sa schimbe ei lumea, daca o vor mai buna? si ei sunt la fel de stricati precum autobuzul

# dupa ce zilele trecute temperatura a ajuns la 12-14 grade, astazi este undeva in jurul a 0 grade; vreau sa vina vara; temperaturile astea ma innebunesc complet; saptamana trecuta am iesit afara in pantaloni scurti, azi mi-am luat geaca de iarna; cel putin nu m-am gandit la cea de ski

4 comentarii:

bianca m. spunea...

mi-ar plăcea ca scriitoarea aia să nu mai îndemne românii să plece din ţară. aşa nu vom progresa vreodată. scriu şi eu o carte pentru englezi să plece, pun pariu că-mi sar toată media şi reprezentanţii în cap.

MikuMyuuki spunea...

Ei, mai sustine si ca cei mai multi nu vor sa-si lase tara in urma, dar nu au incotro. In plus, ea este casatorita cu un roman (cu 10 ani mai mic decat ea, are o poveste interesanta relatia lor, uite: http://www.realitatea.net/o-scriitoare-britanica-le-ia-apararea-romanilor-majoritatea-nu-vor-sa-si-paraseasca-tara_1105292.html)

Ramona spunea...

mai nou preziti stirile?:)) ar trebui sa fac o rubrica, imi place, mai aflu si eu ce e prin lume :)

MikuMyuuki spunea...

:))nu am observat asta, dar chiar arata a stiri:))
mai lipsesc stirile din sport:))
dar nu ducem lipsa...:))

Faceți căutări pe acest blog