duminică, 3 februarie 2013

am o veioză bântuită

Nu știu voi, dar pe mine mă cam sperie chestiile bantuicioase.
Noaptea trecuta m-am pus să dorm undeva în jurul orei 4 și după ce am terminat Maktub de Coelho știu sigur că am stins veioza. Pe la vreo 7 fără douăzeci mă trezesc eu buimăcită, mă deranja lumina care venea de la veioză. Așa că am stins-o. Inițial nu-mi dădui seama că trebuia să fie stinsă, dar după câteva minute în care încercam să îmi dau seama cât e ceasul, am realizat că o stinsesem. Fuck. O aprind din nou, mă uit la ceas, mă gândesc c-o fi luni, o fi aprins-o maicămea ca să mă trezească să merg la școală. Da` de unde, ai mei dormeau duși în camera alăturată.
În concluzie, am o veioză cu dorințe proprii, practic bântuită.
Ce naiba:\

M.

3 comentarii:

Axi spunea...

Si eu am avut o perioada foarte lunga in care se intamplau chestii de-astea ciudate, asta dupa ce murise bunica mea. XD Stii tu, de genul, se auzeau zgomote in bucatarie, pasi pe hol, simteam prezenta cuiva in spatele meu, auzeam cum cineva respira in camera alaturata cand eram singura acasa, am pierdut niste lucruri pe care nici acum nu le-am gasit [si lucruri care nu le iei afara, gen foarfece] si, cea mai ciudata dintre toate, spalam paharele din vitrina si, cam dupa 10 pahare spalate, dupa ce am terminat pe al 11-lea si le-am pus langa celelalte, a inceput sa se miste. Adica, pur si simplu, se misca pe masa foarte usor. Prima data am zis ca poate a alunecat din cauza apei sau ceva de genul, dar era cam imposibil, plus ca si celelalte ar fi trebuit sa faca la fel. =.=" Si inca cate! Prima data eram speriata, dar apoi am inceput sa ma obisnuiesc, spunandu-mi ca daca era sa mi se intample ceva rau, mi se intampla de la inceput. XD Acum nu mai am parte de intamplari de genul. :]]

MikuMyuuki spunea...

Macar nu s-a intamplat decat asta. Sau poate a fost in capul meu, eram foarte obosita.
Ciudate chestiile astea. M-as fi speriar RAU de tot. :-s
Si asa eu sunt sceptica mereu. :-s

roxx spunea...

spiritele...

Faceți căutări pe acest blog