marți, 12 februarie 2013

In gura profilor - fratele tau e actor?

Poze George Albert Costea
Vineri dimineata ma cauta profa de latina, dupa cate am aflat eu mai tarziu, sa ma intrebe daca am un frate care e actor la TNC. Azi, la ora de latina, cand in sfarsit m-a prins la scoala, m-a intrebat. Nu, ii zic, n-am un frate actor. Am fost la D-ale carnavalului, zice, si mi-a placut de un actor. Exact din momentul in care l-am vazut m-am gandit la tine, ca semeni cu el, aveti exact aceeasi forma a fetei, si culoarea parului. Si statura voastra, si el e destul de mic. Si mai ales ca sunteti amandoi creativi, ca va place arta. Ramasesem cu gura cascata. Bine, bine, zic, dar nu e fratele meu. Sare imediat: e un actor superb si mai ales talentat.  sa te duci la D-ale carnavalului, ma auzi? Sa te duci neaparat sa-l vezi, trebuie sa-l vezi. Hm... Bine, zic, o sa ma duc.
Si imi adusei aminte acum de faza asta asa ca dadui un search. Tipul asta e "fratele meu demult pierdut", cum l-am supranumit [:))]. Nu-i asa ca-i draguuuut? E exact genul caruia i-as face mii de fotografii.

M.

6 comentarii:

roxx spunea...

am fost şi io la spectacol cam acum juma de an. de fapt, mai mult de atât. tipu e într-adevăr mişto. spectacolul e bunicel.
încă mai cânt faza cu "mă magnetizez" :)))

ai prins desenele cu "hannah montana"? actoru ăsta dubla vocea lui jackson.

MikuMyuuki spunea...

O sa merg si eu, vad ca cel mai apropiat e in martie.
Chiar asa. Si a lui Kojo din Zick si Luther.

E dragut aici.:D

Ramona spunea...

uuu ce "frate" sexy ai :)) vrei sa ne facem "cumnate"?=))

MikuMyuuki spunea...

:))) as fi in stare sa fac incest cu fratele asta sexy :))

*cumnate suna bine:))

Ramona spunea...

eu am un frate pe bune ^-^ si e de varsta cu tine :-" zic si eu ca nah, inca mai putem fi cumnate :))

MikuMyuuki spunea...

no stai ca vin eu la bucuresti la anu:))

Faceți căutări pe acest blog