joi, 17 ianuarie 2013

[film] Now is Good

Filmul Now is Good este unul dintre cele mai impresionante filme (drama) pe care le-am vazut in toata viata mea. Nu am plans mai mult la un film niciodata. Am plans practic in hohote pentru ca a fost din nou vorba de moarte.
Tessa are 17 ani si are leucemie. I-au mai ramas cateva luni de trait. Si-a facut o lista de dorinte, de lucruri pe care trebuie sa le faca. Primul este sa faca sex, ceea ce si incearca, numai ca tipul e un strain si nu o incanta. Prietena ei cea mai buna ramane insarcinata, Tessa are o oarecare izbucnire si strange toate fotografiile din trecutul ei, gandindu-se sa le arunce. Vede un foc in gradina vecinilor si merge acolo. Il intalneste pe Adam. Si este dragoste la prima vedere. Si toata povestea incepe sa capete sens, pentru ea se indragosteste si lupta pentru a fi cu el. Cu parintii despartiti, locuind cu tatal si avand o mama care nu se pricepe la nimic, Tessa se lasa condusa de dragoste si din depresie trece intr-o stare de fericire.
Dar timpul trece si boala se agraveaza, ii acapareaza tot corpul. Zilele ei se numara invers.
Trebuie sa vedeti filmul, e pur si simplu genial. Am vazut o gramada de filme in ultimul timp care chiar mi-au placut, dar nu a fost niciunul destul de puternic incat sa ma faca sa scriu despre el.
Dar acesta merita. Pur si simplu.
In rolul principal este Dakota Fanning. Dumnezeule, fata asta e o actrita atat de buna. Nu mi-a placut niciodata cum joaca, dar acest rol... a fost divina. S-a maturizat enorm si a creeat un personaj viu, atat de viu ca m-au trecut fiorii pe tot parcursul filmului.
Filmul este insa o adaptare a romanului "Before I die" de Jenny Downham care nu cred ca a fost tradus inca in romana. Daca stiti cumva de el, anuntati-ma si pe mine.
Pe o scara de la 1 la 100, filmul primeste 100. L-am vazut aici.

Niciun comentariu:

Faceți căutări pe acest blog