joi, 27 decembrie 2012

Poze, poze, multe poze:)

Am facut atatea fotografii azi ca mai am putin si spun ca m-am plictisit. Dar n-o s-o spun. :D De cand am luat vacanta nu fac altceva decat sa pierd timpul, dar cert e ca-mi place sa fac asta. Cu toate ca am mai facut fotografii, astazi parca m-a apucat o febra uriasa. 300 de fotografii. 4 ore. Mai jos cateva dintre ele. :)

Mai intai in centru, intre decoratiuni dragute:)
Teava de scurgere veche de...
Apoi la mall, unde ne-am imbracat in rochii scumpe si am facut poze :))
Biblioteca Aman a incercat sa atraga publicul roman spre a citi.
Cartile au fost insa furate... exact cum am spus de la inceput.
Eh, Cola e... Cola. :D
Mana unei prietene:)
Luminiiiiiiiiiteeeee!
Imi plaaaac mastile!:X
MASCA, MASCA, MASCA! Mi-a intrat bretonul in ochi atat de tare ca ma dor si acum:-s
Asta-i prosteala de final. :))
Cutiuta postala:)
M-a prins Mosuuuu`!
Sanie draguuuta:)
Don't! Don't!
Om de zapda frumusel:)
O statuie....greaca:>
Ja...
No, a fost o zi draguta. Si la final l-am vazut pe el. Mda, el. Persoana pe care probabil am iubito pe bune. Stiti voi, in sensul de iubire adolescentina. Am fost... socata sa realizez ca nu mai simt nimic. Nimic ma, nimic. Adica el era acolo, iar eu am intors capul de parca ar fi fost un strain. Hehe, am zis eu c-o sa te iubesc mereu, dar iarasi nu m-am tinut de cuvant. Happy smile. S-a terminat, in sfarsit!
Cum o mai duceti?

4 comentarii:

Axi spunea...

Trebuie să-ți vizitez orașul! Pare atât de frumos! TT_TT

Și tu ești atât de dulce și de frumoasă! :o3

Și îmi place ideea asta cu probatul hainelor scumpe. :]]

MikuMyuuki spunea...

Ayyy, chiar trebuie sa vii! :X Ar fi genial:X
Awww, merciii>:D<
Daaa, daca nu le pot cumpara, atunci macar sa le probez:))

bianca m. spunea...

Prima mea reacţie când am vazut ultima poză a fost: boobs :)). Uff pozele astea ale tale îmi amintesc că de 2 săptămâni mă chinui şi eu să ies la poze şi o prietenă tot amână... :-<

MikuMyuuki spunea...

=)) si de penultima poza ce zici?:))
La fel am fost si eu. Am tot lenevit prin casa si apoi...

Faceți căutări pe acest blog