vineri, 7 decembrie 2012

Oamenii cred ca sunt calma, rationala si cu picioarele pe pamant. Sa va spun ceva: sunt ticnita, dusa, optimista. Daca peretii vorbesc, de ce sa nu-i ascult?


Okey, asta... e o conversatie plina de anomalii. Nu-s beata, dar cred ca raceala mi-a cam atacat gandirea. Iata ce am scris:
(totul face parte din... nebunia de dinainte de sfarsitul lumii)

Show More Messages (F4)
Eu: stii – am inceput eu dorind cu totul altceva
Tu: da. Ai catadicsit sa raspunzi.
Eu: mi-a soptit peretele din stanga (de fapt, cred ca era tavanul, dar peretele din stanga a fost mai rapid)
Razi.
tu: ar trebui sa scrii astea
eu: asta fac
eu: te folosesc drept inspiratie
eu: din nou
tu: dar de data asta literara, nu fotografica
eu am aprobat in gand, pentru ca nu ti-ai adus aminte de cealalta zi in care am scris despre tine
tu: asaa! ce ti-a soptit?
Eu: 2 lucruri
Tu: da
Eu: 1. nu ai citit mama ei de poveste
Eu: si asta imi distruge planurile marete
Tu: uhm.... ba da. dar nu integral
Mi-a placut asta, e modul tau de a te scuza ca nici macar nu ai deschis documentul.
Eu am continuat: ...de cucerire a gunoiului de la marginea santului
Eu: si 2.
Eu: 2. peretii spun minciuni (asta a spus peretele din dreapta -> cred ca-l uraste cel din stanga)
Tu: cu asta ma dadusi pe spate
Radem.
Eu: stii, usa e tratata rau de pereti
Eu: neah, nu mai merge
Tu: ba da
Tu: dar nu citeam
Tu: nu eram pe faza
Eu: a nu, nu mai merge pt ca nu stiu ce sa mai zic. s-o fi dus nebunia.
Radem.
Last message received on 07.12.2012 at 23:37
Am inchis. Inapoi in realitate.

Niciun comentariu:

Faceți căutări pe acest blog