miercuri, 12 decembrie 2012

in ziua de 12.12.12

Waaaa, asta e ultimul an in care este posibila o asemenea alaturare de cifre. Ce-i drept, in fiecare an am urmarit alaturarea lor, inca din clasa I, adica din 2001, cand a fost 01.01.01. Si acum, ca sunt intr-a 12-a, 12.12.12 este...finalul. Pam-pam, o mica superstitie care ne atrage pe toti.
Mai sunt 10 zile pana la "sfarsitul lumii" si 13 pana in ajunul Craciunului.

Pana una, alta, haideti sa mai citim niste horoscoape:
Cadoul de Craciun pentru fiecare semn zodiacal 
Gemeni (22.05-21.06)
Cuvinte cheie: inventivitate, spontaneitate.
Culoarea potrivita pentru cadoul anului: galben, portocaliu.
Ce trebuie sa stii despre acest nativ: Cel mai grav lucru care se poate intampla in lumea larga este, din punctul de vedere al unei persoane nascute in zodia Gemeni este plictiseala. Cadourile tale trebuie sa ii antreneze creierul si sa ii umple timpul, ca sa le aprecieze cu adevarat.
Idei de cadouri: carti, puzzle, gadget-uri.
-aici mai multe zodii-
Ce zic eu? Nu-mi plac prea tare culorile galben si portocaliu, intr-adevar urasc plictiseala, dar asta nu e valabil doar pentru mine iar cadourile trebuie in general sa fie folositoare, sa nu mearga pe principiul 'gestul conteaza'.

Talismanul Zodiei Tale
Gemeni (22.05-21.06)
Verbul specific: a gandi.
Piatra pretioasa norocoasa: Agata.
Talismanele tale norocoase trebuie sa fie in forma de fluture, libelula sau colibri – vietati frumoase, apreciate, multicolore cu zborul neordonat, vietati ce reprezinta frumusetea si creativitatea.
Alte obiecte norocoase sunt cheile, in orice forma si cu orice intrebuintare: cercei, medalion, obiect decorativ.
-aici mai multe zodii-
Ce zic eu? Imi place cum arata Agata verde [care e mai mult turcoaz], dar nu mi se potriveste; imi place pasarea colibri, e micuta si rapida si eu sunt mica si ma misc destul de repede [:))]; imi plac cheile si brelocurile, am o gramada, deci ar trebui sa consider ca am un talisman noroc la mine tot timpul?

Niciun comentariu:

Faceți căutări pe acest blog