marți, 13 noiembrie 2012

Etapa 19. Print sau online?


   Printul este un cuvânt larg, și dacă ar fi să ne gândim de când sunt scrise docmente pe diverse tipuri de materiale precum pielea, piatra, sau, ceva mai actual, hârtia, putem spune că omenirea a fost dependentă de print încă din cele mai vechi timpuri.
   Cu toate astea, printul este un cuvânt cumva mai ‚calculatoricesc’, mai actual, mai de prezență tehnologică, ceea ce înseamnă că este strict automatizat, nu o îndeletnicire prin care un om stă și transcrie elegii de mână, așa cum se întâmpla acum sute de ani.
   Într-adevăr, în ultimii ani am asistat la o evoluție extrem de rapidă a noțiunii online, văzând de fiecare dată o altă invenție, care mai de care mai bună, menită să ne facă viața mai ușoară. Vorbind de asta, viața chiar ni s-a ușurat mult, dar pe de altă parte am devenit niște oameni îngropați într-un morman de documente online.
   Cei mai mulți dintre noi preferă să își procure tot felul de „bunătăți” electronice, cum ar fi e-bookul (vinovată), care să înlocuiască pe de o parte și banii, deoarece cărțile sunt mai ieftine în format electronic, dar pe de altă parte și spațiul de depozitare.
   Chiar și așa, sunt sigură că nu sunt singura care, cu toate că ador tehnologia și am devenit dependentă de utilitățile acesteia, îmi doresc un moment de liniște și de repaos, revenind la îndeletnicirile de acum câțiva zeci de ani, când nu existau decât cărți printate, ziare, reviste și aer liber.
   Chiar dacă nu citesc ziare prea des, datorită îmbuibării cu noutați pe care le putem accesa oricând și oricum, am momente când cumpăr pur și simplu un ziar și îl răsfoi, sau o revistă. Cred că-i vina răcelii pe care o dă calculatorul, său, în general, toate aceste elemente fără viață care ne fac existența banală.
Multifunctionala HP Deskjet 1050A All-in-One   Nu ați simțit niciodată nevoia să spuneți stop, să închideți laptopul și să vă deconectați de tot stresul online?
   În anul 2007 am cumpărat prima mea multifuncțională (de fapt, a fost un cadou de Crăciun). Am folosit această multifuncțională Canon MP600 în exasperare, am printat sute de mii de pagini, color și alb negru și, cu toate că mi-a făcut câteva probleme deoarece încărcam cartușul, nu cumpăram de fiecare dată unul nou, am fost foarte mulțumită de ea. Totuși, nu știu cu ce neîndemânare am folosit-o, în așa fel încât acum câteva luni a făcut scurt circuit și nu am mai putut-o repara.
   Trebuia să-mi cumpăr alta, deoarece multifuncționala este poate elementul central al definitivizării unui proiect, așa că am luat un HP 1050A, de care mă folosesc destul de mult (pentru o imprimantă personală) , având în vedere că printez în medie 20 de pagini pe zi.
   Oricum, ideea este că multifuncționalele sunt de departe alegerea cea mai potrivită și există o mulțime de oferte pentru multifuncționale, de exemplu, imprimanta pe care eu am luat-o eu este într-o ofertă HP bună, iar în magazinul online Azerty pretul este chiar mic și folosirea ei este pe termen relativ lung.

Acest articol este scris in cadrul competitiei SuperBlog2012.

Niciun comentariu:

Faceți căutări pe acest blog