joi, 18 octombrie 2012

Lansare de carte: "Singurătatea vine pe Facebook" de Dan Mircea Cipariu, azi, Craiova

   Sunt super-mega-extra încântată de prima mea participare la o lansare de carte. Vreau să îi mulțumesc Roxanei Știubei, pentru că m-a anunțat în legătură cu venirea poetului în Craiova. Nu știu ce m-aș face fără Roxana, e singura care mă anunță în legătură cu evenimentele culturale. Mulțumesc, mulțumesc, mulțumesc!

   Deși totul s-a întâmplat pe fugă, un lucru este important: ador cum scrie Dan Mircea Cipariu! Nu m-am gândit că o să fiu așa fericită după un eveniment cultural. Haha, cu ani în urmă aș fi zis: eu? la o lansare de carte? dar acolo merg numai oamenii din înalta societate. De fapt, pentru mine această lume culturală a însemnat mult timp lumea de sus. Când aveam doisprezece ani credeam că numai oamenii mari pot să lanseze o carte. Uite că am lansat și eu una, cu doi ani în urmă, dar s-a ales praful, și de mine, și de carte. *.*  (hehe, poate într-o zi o să am ocazia să-i dau și eu dânsului volumul meu)

   Am făcut poze, cum altfel? Știu, știu, e prima oară când am aparatul foto la mine într-un moment important. De obicei ratez la mustață tot ce este frumos și bun de fotografiat. Sunt o neîndemânatică. Nici azi nu voiam să iau aparatul foto, dar parcă cineva de sus, care mă iubește, m-a împins de la spate și l-am băgat în rucsac fix după ce mă încălțasem, înainte de a pleca de acasă.

   Lansarea de carte a constat în prezentarea poetului de către un critic literar al cărui nume nu l-am reținut, dar pun pariu că era cineva important. Îmi pare rău, data viitoare o să fiu mai atentă. Apoi, Dan Mircea Cipariu a vorbit despre poezia și volumul său, a citit șapte poeme, care mi-au plăcut enorm, de aceea am și vrut neapărat să iau cartea. La final, poetul a cântat în versuri de rap despre poezie și el. Trebuia să filmez, dar asta e prea mult pentru incapabilitatea mea motorie. V-am spus, sunt o neîndemânatică, niciodată nu fac ce trebuie la timp. (Aș fi groaznică în jobul de fotograf!)
După asta am fugit și mi-am luat cartea și am mers să primesc un autograf. Și domnul Cipariu a fost atât de drăguț încăt mi-a dat un autograf foooarte aspectuos. Apoi pozeee!

Mulțumesc! Mulțumesc! Mulțumesc!






2 comentarii:

roxx spunea...

Cel care a prezentat nu este critic literar, este tot poet. Nicolae Coande este numele dumnealui. Ocupă funcţia de secretar literar al TNC.

Să ştii că m-am roşit când am citit primele rânduri din post...

P.S.: Ţi-am trimis mailul înainte să intru pe blog. :*

MikuMyuuki spunea...

Ah, asa! Acum ca ai scris aici numele dansului imi aduc aminte si eu.:D
No problemo, tu chiar esti sursa mea de nicotina literara!>:D<
M.

Faceți căutări pe acest blog