joi, 4 octombrie 2012

#instantanee, Yiruma, Maybe

#vreau un pian; vreau un pian mare si negru, in sufrageria mea; probabil ar ocupa cam jumatate din ea, ar creea un aspect nu prea aranjat, dar... un pian ramane un pian, exemplu de maiestrie si delicatete; ador pianele; ironia sortii face ca eu sa am orga inca de cand aveam 9 ani, dar... nu stiu sa cant la ea; penibil, stiu...intr-o zi voi invata, nu-i asa? viitorul trebuie sa includa un pian, sunt sigura, o stiu si o simt... [pentru ca o minciuna sa fie desavarsita, trebuie ca mincinosul sa nu o deosebeasca de adevar]

#pentru ca nu am mai postat, deci nici ascultat, muzica la pian de mult timp [decat cea cantata de vecina mea:)), dimineata, in timp ce incerc sa dorm; in weekend, ea canta la pian - ce anume? Linkin Park], va las cu Yiruma, Maybe.

M.


Niciun comentariu:

Faceți căutări pe acest blog