sâmbătă, 13 octombrie 2012

Etapa 6. Azerty: Tu cum iti alegi laptopul potrivit?


   Nu cumpăr niciodată produse electronice singură, deoarece sunt tentată să cumpăr un obiect după modul cum arată, nu după care e mai bun. Așa că de fiecare dată când vreau să achiziționez ceva îl întreb pe fratele meu care lucrează în IT și care îmi poate procura produse bune sau da sfaturi cât mai bune.
   De aceea el este și cel care cumpără produsele. Atunci când am vrut laptop, am apelat la el pentru câteva detalii. Inițial voiam un mini-laptop, ca să-l pot lua cu mine oricunde și oricând, dar apoi am realizat că un mini-laptop nu este totuși atât de bun ca un laptop în variantă normală din cauza memoriei și a mărimii ecranului.
   Totuși, am căutat pe internet laptopuri cât mai drăguțe, cu modele cât mai atrăgătoare, și am găsit multe  care m-au atras, dar niciunul nu a fost îndeajuns de bun.
   Apoi am căutat în funcție de producător. Dar nici aici nu am un punct forte, așa că am început să caut în funcție de preț. Prețul ca prețul, dar ce ne facem când descoperim că un preț bun nu oferă o calitate bună? Dar un laptop merită banii, e o investiție pe termen îndelungat, trebuie să ne asigurăm că nu luăm orice ne pare la îndemână.
   Am fost obișnuită să nu mi se strice nimic, pentru că fratele meu îmi repara și reînnoia totul, dar acum că am crescut și că nu mai pot primi totul gratis, a venit timpul să studiez și să mă documentez singură și să strâng banii singură.
   Acum câțiva ani am primit laptopul Lenovo, modelul acesta, de care sunt foarte mulțumită, deși îl folosesc aproape 8 ore pe zi. Acest laptop se găsește și în magazinul Azerty, de unde îl puteți procura la un preț foarte  bun.

Acest articol este scris pentru competiția SuperBlog2012.

Niciun comentariu:

Faceți căutări pe acest blog