vineri, 19 octombrie 2012

Citând-o pe A.: "a star just texted me"

Am avut o zi....plină de somn. M-am trezit devreme, m-am culcat la loc, m-am trezit iarăși, am mers la o oră de școală, am aflat că directorul ne-a mutat clasa lângă biroul lui și că urmează să-i exmatriculeze pe câțiva de la mine din clasă, apoi am revenit acasa și m-am culcat la loc, apoi...apoi am făcut ochii mari și am rămas cu gura căscată și am umpul de bale laptopul. Roxana Știubei, pe care o s-o denumesc de azi înainte sursa mea oficială de nicotină literară, îmi scrisese un mail în care mă anunța că...cine credeți? cine? cine? Dan Mircea Cipariu!...urmează să mă sune, deoarece (mulțumesc din nou!) ea l-a anunțat cu privire la postul de aseară în care îmi manifestasem entuziasmul în legătură cu lansarea de carte.
Am fugit (nu aveți idee cât de repede) să iau telefonul și am văzut că am un mesaj de la autor. Am rămas uite-așa:
God! Is that you? I see the lights!
Și după ce m-am dezmeticit, am început sa dansez gagnam`. Yay dudes, a star just texted me! 

Și uite-aici și mesajul:

Doomo arigatou, Dan Mircea Cipariu!



6 comentarii:

bianca m. spunea...

Băi, eşti nebun! :))
La şcoală ţi-am citit postul despre lansarea lui şi acum citesc asta.
Cât de tare, felicitări :D!

bianca m. spunea...

A, da, că uit! Am învăţat şi eu gangnam style, oh yeah, i'm awesome :D!

MikuMyuuki spunea...

Stiiiu:x
Sunt in al 9-lea cer:X:X

m.

MikuMyuuki spunea...

Si eu voiam sa-l invat:))
Adica am incercat cateva secunde, dar nu mi-a iesit asa ca il imit si eu cum pot:))

Diana Gavrila spunea...

Super, cred că eşti tare încântată. Cine n-ar fi? Şi la noi se fac lansări şi promovări de cărţi (la Libris mai exact), dar de cele mai multe ori nu aflu la timp sau am cursuri atunci. Ghinion.
PS. Love your background.

MikuMyuuki spunea...

Unele sunt dragute, altele plictisitoare. Am incercat si eu degetul cu marea si am prins un peste:))
Nu ma lua in seama, sunt obosita:))
Mersi:)

Faceți căutări pe acest blog