sâmbătă, 29 septembrie 2012

Marcată de o mizerie cruntă

Nu o sa postez acum fotografiile si nici detalii stanjenitoare despre caminul liceului in care eu invat. Dar cand am intrat din intamplare intr-o camera dintre multele de acolo am ramas cu gura cascata. O colega de clasa a stat un timp acolo. Nu a rezistat mult. Trebuie sa fii teribil de sarac sa accepti sa locuiesti intr-un altfel de camin scolar.
Nu va puteti imagina cum arata acele paturi, acele lenjerii doar cu numele, acei pereti, becurile, podeaua...totul...
Inghit in sec cand ma gandesc la ce am vazut. Cred ca multi dintre noi ar prefera sa doarma in inchisoare decat int-un altfel de pat.
Cand am intrat in acea camera m-a izbit un miros ranced.
Ce inseamna dulapuri pentru acei oameni? Niste tablii de fier suspendate pe un perete, acoperite cu o carpa care zic ei, se numeste draperie.

Pe dinafara totul arata frumos. Dar nu v-ati dori sa intrati acolo. Este iadul pe pamant. Iadul mizeriei.
Anul viitor, cand nu va mai exista vreo sansa sa am de-a face cu razbunarea cuiva, voi publica cateva fotografii dezgustatoare.

Doamne Dumnezeule, si ei se lauda ca renoveaza totul in fiecare an!

Miku.
P.S. Problema e cu atat mai mare avand in vedere ca liceul despre care vorbesc e cotat ca al 4-lea cel mai bun liceu din Craiova.

Niciun comentariu:

Faceți căutări pe acest blog