sâmbătă, 4 august 2012

Adaugire

Aceasta este o completare a lepsei Liebster, deoarece Marah mi-a oferit-o de curand. O sa raspund doar la intrebarile ei, nimic altceva. Mersi Marah!

1. Ce zodie esti?
Gemeni.
2. Ce iti place sa faci?
Sa imi verific mailul, sa mananc in fata televizorului, sa dorm si sa citesc.
3. De unde ai avut ideea sa iti faci blog?
L-am facut din greseala. Eu imi faceam conturi peste tot.
4. Cum ai descoperit pasiunea pentru scris?
In generala invatatoarea ne dadea sa facem compuneri, iar eu adoram sa le scriu. A fost sa fie.
5. Cati ani ai?
18.
6. Care sunt melodiile tale preferate?
I love you - 2NE1 si Black'n'White - G.NA
7. Care sunt filmele tale preferate?
Nu am.
8. Care sunt cartile tale preferate?
Cele scrise de Lissa See.
9. Ce putere supranatura ai vrea sa ai?
As vrea sa fiu vampir.
10. In ce film ai vrea sa ai un rol?
In The Vampire Diaries.
11. Cum s-ar numi prima carte publicata de tine?
Cartea, de fapt, a fost publicata si se numeste Atractie.

Enjoy your imagination,
`miku

Niciun comentariu:

Faceți căutări pe acest blog