sâmbătă, 4 august 2012

30 days writing - day 19

30 days writing
19. Lipsa de respect la adresa părinților. 

Nu stiu cat de mult imi respect eu parintii, avand in vedere cate le impun si cate nu fac pentru ei. Dar, pana la urma, tot am nevoie de ei. Sunt legata de ei in primul rand emotional, doar sunt parintii. Evident, avem certuri, datorita diferentei de varsta, mentalitate, dorinte exagerate din partea mea etc, dar suntem o familie normala. 
Lipsa de respect este cumva creata de familie. Eu nu mi-as creste copiii asa cum m-au crescut ei pe mine. Eu as impune limite de la inceput, dar as si actiona altfel in privinta libertatilor. 
Respectul trebuie sa vina din placere. Nu poti sa impui respect si desi mama mea vrea sa o respect, tatal meu ii spune mereu ca trebuie sa actioneze altfel. Din privinta asta, el este ceva mai diferit.
Oricum, respectul trebuie sa fie de partea ambelor parti – parintii si copiii.

Enjoy your duty,
`miku

Niciun comentariu:

Faceți căutări pe acest blog