joi, 19 iulie 2012

Șoaptă de iarnă

Aceasta este o poveste yaoi, adica o iubire masculina. Am scris iarasi acest gen pentru ca intotdeauna m-a fascinat si pentru ca aveam ceva idei iernatice.
Cei care nu sunt de acord cu acest gen sper ca nici nu vor citi.

Enjoy the fiction,
`miku

«When you feel like there is no way out,
love is the only way.»
2NE1, I love you

– E târziu, spuse el, atunci când sărutul meu îl atrăsese cumva prea departe. Îmi plăcea acea timiditate a lui. Imediat ce intrase pe ușa apartamentului obrajii i se roșisesă. De fapt, nu obrajii fuseseră apogeul, ci vocea lui tremurătoare.
Se descălțase, apoi mă urmase încet în dormitorul meu. Abia îi auzeam pașii în spate și mă întorsesem să văd dacă e chiar acolo, dar el era și privirea lui amețită mi-a dat fiori.
Părul îi stătea atât de răvăşit că mi-am înfipt din nou mâinile şi l-am tras mai aproape. Tremura. Buzele îi tremurau sub buzele mele şi i-am tras de tricou în sus, dar mâna lui a prins-o pe a mea, trăgându-mă şi mai aproape. Mi-am sprijinit fruntea de a lui şi i-am privit ochii, iar privirea lui s-a lăsat într-a mea din nou. Ochii lui erau de un albastru atât de palid că păreau gri.
Mi-am ridicat mâninile și i-am cuprins fața între palme, sărutându-l apăsat și mușcându-l de buza de jos. S-a retras repede și prinzându-și buza între dinți m-a împins pe spate, și puțin uimit de rapiditatea acțiunilor sale l-am tras peste mine și mi-am lipit buzele de gâtul lui. I-am simțit fiorul care l-a cuprins și i-am simțit sexul tare apăsându-mă. M-a sărutat ușor pe buze și mâna sa a trecut peste sexul meu tare, incitându-mă mai tare ca de obicei.
A zâmbit când m-a văzut și i-am zâmbit la rându-l meu, întorcându-mă deasupra lui, sărutându-l des și scurt. I-am dat tricoul jos și m-a privit temător, însă a gemut sub buzele mele când mâna mea s-a așezat pe gâtul său și masându-l încet în jos, i-am urmărit privirea încețoșată.
Și-a închis ochii, luându-mă în brațe, strângându-mă puternic, trăgându-mă în ființa sa. I-am sărutat gâtul, mi-am plimbat limba peste clavicula lui, i-am supt încet sfârcurile mici, simțindu-i mâinile pe spatele meu, auzindu-i respirația rapida, sunetele înfundate din gat și i-am desfăcut cureaua blugilor.
S-a ridicat brusc, trecându-și o mână prin parul încurcat. Pe tâmple avea broboane micuțe de transpirație îmbibate în firele palide. Respira greu și mă privea întrebător. Mâna îi stătea pe umărul meu și, luându-i-o, i-am sărutat-o până sus. O rafală de vânt rece a intrat prin geamul deschis larg. L-am văzut privind într-acolo și i-am urmărit privirea. Afară ningea. S-a rezemat de mine privind spre geam. L-am tras în brațele mele și mi-am sprijinit capul de umărul lui drept.
– Ninge, a șoptit el atât de încet că mi-a trebuit un timp să-mi dau seama ce spune. Pielea i se răcise și am vurt să mă ridic și să închid geamul dar m-a ținut de mână, împingându-se puternic în mine. Mi-am dorit să-l pot avea. Mi l-am imaginat strigându-mi numele extaziat, și probabil că a simțit dorința mea, pentru că s-a tras mai în față, lăsând un loc între noi. M-am întins pe spate în pat, continuând să-l privesc.
Voiam să-l strâng în brațe. Voiam să fiu doar eu și el.
Într-un târziu s-a întins lângă mine, mângâindu-mi timid umărul, sărutându-mă încet, încet.
Era târziu iar el era atât de obosit…l-am privit dormind întreaga noapte, iar dimineața somnul m-a prins și pe mine. Mâna lui stâtea pe pieptul meu, și am simțit cum fiecare por al meu și-l dorește din nou, pentru totdeauna.

4 comentarii:

Axi spunea...

Uuuuu! Miku încinge atmosfera! :> :]]
Chiar aveam chef de citit ceva yaoi şi mi-am zis că, înainte de a intra pe Animezup, mă uit să văd ce-ai mai postat. And surprise! Parcă mi-ai citit gândurile! :]]

MikuMyuuki spunea...

Waaaa ce ma bucur ca ti-a placut:X

m.

Diana Gavrila spunea...

Foarte intens fragmentul. Îmi place felul în care ai descris trăirile celor doi, nu mi-a fost greu să mă interpun în locul lor. Mă bucur că citesc și altceva scris de tine în afară de moarte. Aveam nevoie de puțină dragoste și romantism. Superb! Te pup.

MikuMyuuki spunea...

Mersi>:D<
`miku

Faceți căutări pe acest blog