miercuri, 18 iulie 2012

30 days writing - day 5

30 days writing
5. Un moment în care ai vrut să-ți iei viața.

Oooh, you got me! Trebuie sa vorbesc doar despre un moment? Probabil pentru ca cel care a facut leapsa nu s-a gandit ca exista si oameni ca mine.
Deci. Eu iau in considerare ideea mortii in absolut fiecare zi. Merg cu autobuzul si ma intreb ce ar fi daca o sa il loveasca o masina. Traversez strada si ma intreb cat de rau m-ar lovi o masina. Evident, nu imi doresc asta si ma sperie toate aceste ganduri, dar moartea e mai prezenta decat viata. Poate ca avem viata acum, dar viata o pierdem printre degete...e ca apa. Nu o poti pastra foarte bine, se scurge atat de usor...
Cat despre suicid...Chiar alaltaieri am avut de facut un eseu despre asta pentru cursul de engleza. Nu sunt de acord cu suicidul. E urat sa lasi in urma oameni care pot suferi. Dar sunt oameni care se sinucid pentru ca nu mai au pe nimeni. Oameni care pierd totul si considera ca nu mai au pentru ce sa traiasca. E greu, intr-adevar, sa traiesti. Viata nu e doar un joc, deoarece nu esti nu tu cel care il pilotezi.
Momente in care eu am vrut sa-mi iau viata. Martea trecuta, ma durea capul atat de rau ca simteam ca prefer sa-mi infig un cutit in stomac [sepukku:))] si sa ma duc. Dar, evident, nu sunt in stare sa fac asta. Pentru ca imi place viata. Scurtele momente de bucurie sunt parca mai importante.
Gandul la moarte si ca intr-o zi nu voi mai fi aici sa vad lumea ma sperie. Nu vreau asta. Dar nu am de ales.
Poate ca daca ar trebui sa ma sinucid pentru cineva, as face-o. In conditii de razboi, intelegeti:))
Sa tye sinucizi...nu stiu; vorbeste cu oricine. Daca chiar vrei asta, opreste un om de pe strada si incearca sa-i spui povestea ta. Daca nu te ajuta, inseamna ca el are o problema mai mare ca a ta!

Enjoy your life,
`miku

Niciun comentariu:

Faceți căutări pe acest blog